Su „Ežiu“ – 50 proc. nuolaida į populiarius muzikos festivalius

„Ežys“ myli muziką“ – su tokiu šūkiu Gatvės muzikos dieną į vasarą žengė mobiliojo ryšio kortelė „Ežys“. Nuo birželio 10 dienos „Ežys“ savo klientams suteikia 50 proc. nuolaidą bilietui į festivalį „Tamsta“, „Karklė“ arba „Galapagai“ – tereikia papildyti „Ežio“ sąskaitą 30 Lt ar daugiau.
„Mumiy Troll“ koncerto publika
Muzikos festivalis / Rūtos Dirmaitės nuotr.

Papildę sąskaitą, „Ežio“ klientai SMS žinute gaus unikalų nuolaidos kodą, kurį galės panaudoti pirkdami bilietą į pasirinktą festivalį – vieną iš trijų – svetainėje www.tiketa.lt. Bilietų su „Ežio“ nuolaidos kodu skaičius ribotas – skirta 2000 bilietų į „Karklę", 300 į „Tamstą" ir 500 į „Galapagus", todėl gautą nuolaidos kodą patartina panaudoti kuo greičiau. Visa informacija apie „Ežio“ nuolaidas į muzikos festivalius – www.ezys.lt.   

Taip pat muzikos festivalių lankytojai galės užsukti ir į mobiliąją „Coffee Inn“ kavinę su „Ežiu“, pagamintą iš naujam gyvenimui prikelto jūrinio konteinerio, kuri šią vasarą aplankys daugelį Lietuvoje vykstančių muzikos festivalių. 

Mobiliąja kavine virtęs jūrinis konteineris savyje talpina „Coffee Inn“ kavinę, taip pat muzikos mylėtojai jame ras „Ežio“ telefonų įkrovimo stendą, kur festivalių metu galės nemokamai pasikrauti savo išmaniuosius telefonus, „Ežio“ Wi-Fi zoną, „Ežio“ keltuvą, galintį pakylėti į 10 metrų aukštį, „Ežio“ poilsio zoną“ ir kitas pramogas. Be to, mobiliojoje kavinėje vasaros festivalių metu bus galima pasipildyti „Ežio“ sąskaitą, o sąskaitas pasipildę „Ežio“ vartotojai per festivalius bus vaišinami „Coffee Inn“ kava.    

Parengta su UAB Omnitel

Pavadinimas
 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis