Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Akvariumo žuvelė už 50 000 dolerių

Azijos šalyse skaisčiai raudonais žvynais blykčiojanti arovana laikoma gerovės simboliu, o akvariumas su tokia žuvimi byloja apie namų šeimininko turtus ir respektabilumą.
 Arovana su kilmės dokumentais kainuoja iki 50 000 dolerių.
Arovana su kilmės dokumentais kainuoja iki 50 000 dolerių.

Junkis į žvejų grupę „Žūklės laimikis“, spausk LIKE „Facebook“ sienoje.

Nors kiekvienas Azijos gyventojas svajoja įsigyti žuvimi-drakonu vadinamą arovaną, tačiau šį malonumą sau gali leisti tik labai pasiturintys žmonės, nes raudonžvynės akvariumo gyventojos kaina gali siekti 50 000 JAV dolerių, o jos išlaikymas savininkui kasdien kainuoja 50 dolerių. Tačiau teigiama, jog išlaidos atsiperka su kaupu, mat, arovanos buvimas traukte traukia į turtingus namus pinigus.

Brangiausia pasaulyje akvariumo gyventoja viena archaiškiausių žuvų mūsų planetoje, tačiau tokią išvaizdą, kokią ji turi dabar, arovana įgavo Indonezijoje, kur šios žuvys buvo nuo seno auginamos.

Arovanos – žuvų pasaulio ilgaamžės, nes jų gyvenimo trukmė siekia 50 metų. Kultinės žuvys laikomos specialiuose akvariumuose su dangteliais, nes stambios arovanos sugeba iš vandens iššokti net 3 metrus. Arovanos turi puikų apetitą ir minta kirmelėmis, vabzdžiais, moliuskais, varlėmis ir net nedideliais driežais, todėl šios žuvys gali išaugti iki metro ilgio.

Norintys įsigyti šią akvariumų brangenybę turi kreiptis į specialią žuvivaisos įmonę, kurioje veisiamos arovanos. Kiekvienas pirkėjas gauna sertifikatą, liudijantį, kad jo namuose stovinčiame akvariume plaukioja autentiškas egzempliorius, o žuvys, kurių kilmė nepatvirtinta sertifikatu, laikomos nevertingomis.

VIDEO: Champion Arowana Fish from Malaysia -

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos