Olimpiados atidarymo ceremoniją jau mačiusieji raginami išlaikyti paslaptį

Žiūrovai, kurie dalyvavo olimpinių žaidynių atidarymo ceremonijos repeticijoje, raginami neviešinti detalių ir nesugadinti staigmenos kitiems.
Olimpiniai žiedai
Olimpiniai žiedai / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Tūkstančių žmonių, dalyvavusių repeticijoje pirmadienį, buvo paprašyta neviešinti nuotraukų ir filmuotos medžiagos, informuoja BBC.

Danny Boyle`as, ceremonijos meno režisierius, kaip pranešama, prašė žiūrovų „išsaugoti staigmeną“.

Manoma, kad atidarymo ceremonijoje, vyksiančioje Olimpiniame stadione Stratforde, pentadienį dalyvaus apie 62 tūkst. žmonių. Dar milijardai žmonių visame pasaulyje ją stebės per televiziją.

Olimpiados organizatoriai „Locog“ teigė, kad techninė atidarymo ceremonijos repeticija „praėjo labai gerai“.

„Dalyvavusiųjų reakcija socialinėje žiniasklaidoje buvo daugiausiai teigiama ir svarbiausia, kad jie vis dar padeda mums išsaugoti staigmeną likusiai šaliai iki penktadienio“, – teigė jie.

Žmonės, dalyvavę repeticijoje, teigė, kad didžiuliuose ekranuose olimpiniame stadione buvo rodomas raktažodis „#savethesurprise“ („išsaugokite staigmeną“). Vėliau jis mikrotinklaraštyje „Twitter“ buvo tarp populiariausių visame pasaulyje.

Dauguma žmonių, dalyvavusių repeticijoje, atrodo, prašymui išlaikyti slaptumą pakluso, tačiau internete buvo pasirodę keletas nuotraukų, nors jos netrukus ir buvo išimtos.

Dauguma ceremoniją mačiusiųjų ją įvertino teigiamai.

„Jei penktadienio vakarą turite planų, aš jų atsisakyčiau. Atidarymo ceremonija – ne iš šio pasaulio. Danny Boyle, sveikinu jus“, – „Twitter“ rašė ją stebėjęs Pete`as Hendrickas.

Ceremoniją matęs Chrisas Goldsas teigė, kad renginys „gniaužia kvapą“ ir „kelia pagarbią baimę“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis