Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2009 09 08

Užkeiktoje sankryžoje – dar viena avarija (nuotraukos, savivaldybės komentaras, atnaujinta 12.22 val.)

Gedimino prospekto ir A.Goštauto gatvių sankirtoje vilnietis, kuris vairavo blaivus ir niekieno netrukdomas, taranavo šviesoforą.
Vyras bandė iš Gedimino prospekto pasukti į kairę, tačiau rėžėsi į šviesoforą.
Vyras bandė iš Gedimino prospekto pasukti į kairę, tačiau rėžėsi į šviesoforą. / Sauliaus Chadasevičiaus / 15min nuotr.

Avarijomis pagarsėjusioje (žr. susijusius straipsnius) sankryžoje prie Seimo – dar vieno vairuotojo nesėkmė. Antradienį prieš 10 val. vienatūrio Citroen vairuotojas rėžėsi į apsauginę tvorelę ir nuvertė šviesoforą. Eismo reguliavimo įranga visoje sankryžoje išsijungė. Nuotraukas galite pamatyti čia.

„Šimtaprocentinis žioplys“, – mušėsi į krūtinę ir krimtosi Citroen vairavęs apie 40 metų vyras, vairuotojo pažymėjimą turintis nuo 1985-ųjų. Klaidos neišvengęs vilnietis tikino sostinės gatves žinantis kaip maldą „Tėve mūsų“, o prie vairo kasdien praleidžiantis labai daug laiko.Vairuotojai turėtų išjungti pasipuikavimo pavarą ir įvertinti aplinką – pamatyti šviesoforus, kelio dangą ir sulėtinti greitį darydami posūkius!“, – eismo specialistas V.Cemnolonskis mano, kad dėl avarijų kalta ne sankryža, o vairuotojai ir aplinka.

„Atrodė, kad normaliai suku...“

15min.lt mėgino išsiaiškinti, kodėl netgi patyrę vairuotojai nesugeba įveikti šios naujai rekonstruotos sankryžos Gedimino prospekto pradžioje ir kaip galima būtų išvengti naujų avarijų.

„Aš pats jau ne pirmą sykį vos čia neatsitrenkiu. Jokios avarinės situacijos nebuvo, paprasčiausiai sukau. Nežinau, bet atrodė, kad normaliai suku. Per maža sankryža ir per daug šita salelė iškišta į vidurį“, – mintimis apie eismo šioje sankryžoje ypatumus iš karčios patirties dalijosi 15min.lt pašnekovas.

Vairuotojas tęsė mintį: „Čia gal yra kažkoks optinis neatitikimas. Tos salelės tikrai per daug įtrauktos į eismo juostas. Turi čia įvažiavęs 90 laipsniu kampu posūkį daryti, o taip nesi įpratęs, nes mieste daugiau nėra tokių sankryžų.“

Savivaldybė: kalti vairuotojai!

Tuo tarpu Vilniaus savivaldybės eismo poskyrio vedėjas Vidutis Cemnolonskis kategoriškai nesutiko, kad šios sankryžos konfigūracija nevykusi ir ją reikėtų tobulinti.

Sauliaus Chadasevičiaus/15min.lt nuotr./Apsauginė tvorelė šįkart šviesoforo neapsaugojo.
 Tvorelė šįkart šviesoforo neapsaugojo.

„Reikėtų normaliai važiuoti. Įvažiuoja į saleles! Tai kokiu greičiu reikia važinėti gatvėmis, kad būtų saugu?! Ten juk nėra kažkoks tranzitinis kelias, kur važiuoja nieko nežinantys vairuotojai! Aš įsivaizduoju, kad nesaugumo faktorius yra tik dėl vairuotojų pasirinkto netinkamo greičio“, – kalbėjo V.Cemnolonskis.

Poskyrio vedėjas siūlė apsidairyti, kokios įstaigos yra aplink „užkeiktą“ sankryžą. „Galvoju, kad turi įtakos ir aplinka: fone yra aukščiausios valstybės institucijos, kurių darbuotojai vairuoja labai gerus automobilius, kurie labai neblogai važiuoja. Kitoje pusėje yra verslo centrai, kur irgi panaši situacija. Vairuotojai turėtų išjungti pasipuikavimo pavarą ir įvertinti aplinką – pamatyti šviesoforus, kelio dangą ir sulėtinti greitį darydami posūkius!“, – pareiškė savivaldybės atstovas.

„Greitis? O iš kur čia greitis? Iš kur čia greitai atvažiuosi, tuo labiau, kai iš priekio mašinos važiuoja“, – merijos eismo specialistui neakivaizdžiai prieštaravo šiandien šviesoforą „nukirtęs“ Citroen vairuotojas.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos