Nepaisant to, jo techniniai parametrai išties įspūdingi: 550 AG ir 960 kg svoris (toks svorio apribojimas galioja Palangoje vyksiančioms lenktynėms šiam automobiliui). „Omnitel 1000 km“ lenktynių organizatoriai apribojo ir maksimalų degalų baką – leista lenktyniauti su 80 l talpos baku, nors jame gali būti montuojamas 120 l bakas.
Tiesa, anot komandos atstovų, automobiliui tokios talpos bako turėtų pakakti bent dviems valandoms lenktynių. Šis prototipas sugalvotas ilgų distancijų lentkynėms ir taip vadinamiems „lenktynininkams – džentelmenams“, kurie nėra tikri profesionalai. Jis yra itin patvarus ir lengvai valdomas – jame numatyta net 7 padėčių elektroninė stabilumo kontrolės sistema ESP, kurią profesionalas gali paprasčiausiai išjungti, o mėgėjui tai taps tikru išsigelbėjimu.
Tomo Digaičio/GAZAS.LT nuotr./„Aquila CR1 LS7“ – būsimas „Omnitel 1000 km“ lenktynių dalyvis |
Jame sumontuotas standartinis „Chevrolet Corvette“ 7,0 l V8 variklis, dėl to tai turėtų būti patikima mašina. Pradinė naujo tokio automobilio kaina taip pat yra lenktynių masteliais itin maža – vos 116 000 eurų. Palyginimui, naujas „Porsche 911 GT3 Cup“ kainuoja bent pusantro karto daugiau, tačiau yra gerokai lėtesnis.
Preliminariai šiuo automobiliui Palangoje turėtų važiuoti Ramūnas Čapkauskas ir vienas Danijos sportinininkas.
Kaip teigia komandos inžinieriai, iš vietos iki 100 km/h šis automobilis įsibėgėja per 2,8 sekundės. Konstrukcija padaryta kuo paprastesnė ir kuo patikimesnė, pavarų dėžė – sekvencinė šešių pavarų. Nors automobilis itin patikimas, jam vis dar nesiseka pasiekti tikrai įspūdingų rezultatų.
Pernai toks automobilis tik su kitu varikliu dalyvavo Britanijos „Britcar“ 24 valandų lenktynėse Silverstone ir liko devintas absoliučioje įskaitoje.
Tuo tarpu prieš dvejus metus vykusiose analogiškose lenktynėse komandai atstovavęs Robas Huffas pasiekė rekordinį Silverstono trasos ratą ir kvalifikavosi pirmoje vietoje. Po pirmų keturių lenktynių valandų komanda prieš artimiausią persekiotoją pirmavo jau beveik penkiais ratais, tačiau sugedusi pavarų dėžė privertė pasitraukti iš lenktynių. Į Kauną atgabentas automobilis taip pat sugedęs – Kačerginėje jis važiuoti negalėjo dėl diferencialo gedimo, patirto prieš dvi savaites lenktynėse Danijoje.
Bet kokiu atveju tai ypatingai įspūdingas ir itin greitas automobilis, kuris Palangoje pritrauks minias žiūrovų. Video nuorodoje pažiūrėkit, kaip įspūdingai juo praėjusiais metais buvo laimėtos vienos lenktynės Danijoje, startavus iš paskutinės vietos!