Žiūrovai žavėtis ir grožėtis skuodžiančiais istoriniais automobiliais galės visą lenktynių savaitgalį. Komanda užsibrėžė ambicingą tikslą: automobiliai važiuos tiek pagrindinėse 1000 km varžybose, tiek Mini žiedo bei istorinių automobilių lenktynėse. Tiesa, pastarosiose „ketvirtuką“ pakeis puikiai ralio gerbėjams pažįstamas LADA 2105 VFTS, kurį pilotuos Dovilas Čiutelė.
Būtent šis Lietuvos automobilių meistras ir bus komandos vedlys. Dovilas žiguliukus vairuos tiek „Mini žiede“, tiek istorinių automobilių lenktynėse, o 1000 km varžybose į priekį trauks tiek pirmąją „Auto ABC – SGR“ komandą su LADA 2104, tiek antrąją, važiuosiančią BMW 318 automobiliu. „Mano toks hobis, aš tą ir darau. Per dieną pravažiuoti po lenktynes – nieko sudėtingo. Aš pratęs.“
Dovilui tempti komandą į priekį padės Tomas Šutinis, 1000 km lenktynėse pilotuosiantis „Žigulį“, o istorinių automobilių ir „Mini žiedo“ varžybose persėsiantis prie BMW vairo.
Penktaisiais dalyvavimo su „Lada 2104“ metais – drąsus turbininis projektas
Šiemet, komandos teigimu, LADA 2104 greičiu turėtų nustebinti ne vieną varžovą ir žiūrovą. Ne veltui jis startuos eksperimentinių automobilių, prototipų klasėje X1. „Ladamotorsport Team Kaunas“ auksarankiai prieš šiųmetines „Omnitel 1000 km lenktynes“ žymiai patobulino automobilį, rusiškam varikliui sumontavo turbiną, taigi nereikėtų nustebti plytos aerodinamiką turintį rusišką šeimyninį automobilį lenkiant specialiai lenktynėms sukurtus gamyklinius prototipus.
Komandos tikslas – ne pergalė, bet finišas
Visgi tokiai technikai suvaldyti reikia nemažai gebėjimų ir patirties, taigi kartu su Dovilu Čiutele ir Tomu Šutiniu pasikeisdami automobilį vairuos Remigijus Veikalas ir Donatas Stašaitis – taip pat patyrę galu varomų automobilių meistrai.
„Auto ABC-SGR“ komandą prizininkų podiumo link ves nemažą patirties automobilių sporte bagažą sukaupęs komandos vadovas Aleksandras Dainys, Dovilo Čiutelės šturmanas Lietuvos automobilių ralio čempionate.
Pirmosios komandos pagrindinis tikslas visgi nėra pergalė, o finišas. „Įdiegėm daug naujovių, taigi pirmasis tikslas: kad projektas atlaikytų varžybas, o kitiems metams jau galima užsibrėžti tikslus, tam tikras pozicijas. Visgi šiemet jei ne finiše, bent greičiu norime prilygti greičiausiems automobiliams, lenktynių lyderiams“, – kalbėjo D. Čiutelė, pats besikrapštydamas prie automobilio variklio. Visgi Aleksandras Dainys neslėpė, jog bus dedamos visos pastangos, kad komanda užliptų ant nugalėtojų pakylos.
Antroji Auto ABC – SGR komanda – BMW 318
Dar viena naujiena 13 kartą vyksiančioms Omnitel 1000 km lenktynėms: antra „Auto ABC – SGR“ komanda, už kurios automobilio BMW 318, liaudyje dar vadinamo „chuliganke“, vairo sėdės tas pats Dovilas Čiutelė, Andrius Vekrikas, Silverijus Lapėnas ir komandai moteriško žavesio suteiksianti Živilė Pinskuvienė. Būtent į ją ir bus nukreiptas didžiausias vyrų dėmesys.
Būdama didelė automobilių ir greičio mėgėja Živilė pripažįsta, kad startas tikrose, rimtose lenktynėse – tai sena svajonė, kurią įgyvendinti padėjo vyras. Nors jos lenktynių patirtis apsiriboja mėgėjiškomis varžybomis, treniruotės ir trenerių, Lietuvos automobilių sporto meistrų Dovilo Čiutelės bei Modesto Jako įkaltos žinios davė savų rezultatų ir komandos sportininkė tikrai nepaves.
D.Čiutelė su kokiu „Lancer Evo“ būtų vienas lyderių
Tuo tarpu antrosios komandos tikslas – prizinė vieta A2000 klasėje, kurią stiprūs lenktynininkai turėtų nesunkiai iškovoti net ir su senu BMW. Taip pat šiuo automobiliu Tomas Šutinis ketins laimėti Mini žiedo bei istorinių automobilių lenktynių trofėjus.
Komandos varomoji jėga – Mantautas Šutinis
Jau ketvirtus metus iš eilės „Starterių Generatorių Remonto“ (SGR) dirbtuvės, „Omnitel 1000 km lenktynių“ metu, uždaromos visą dėmesį sutelkiant į sportinių automobilių ruošimą. Dirbtuvių vadovo – Mantauto Šutinio – vadovaujami meistrai pačias originaliausias bei neįprasčiausias idėjas paverčia realybe. Būtent todėl „plytos aerodinamiką“ turintys žiguliai užnugaryje palieka daugumą modernių, šimtus tūkstančių kainuojančių automobilių.
„Kodėl Žigulys? Galima nupirkti kokį „Mitsubishi Lancer EVO“, paprastai susipirkti iš anksto paruoštas detales ir turėtum sportinį automobilį. Dovilas tuo tarpu, būtų vienas iš lyderių. Tačiau mes patys žigulįus išardome ir viską patys pagaminame. Prieš porą metų mūsų rankų darbo kūrinys 1000 km lenktynėse nuo velniškai brangaus gamyklinio „Ferrari“ atsiliko vos 10 proc.“
Mantautas Šutinis pripažįsta, kad viską jie daro dėl žiūrovų, kuriems lekianti sena Lada sukelia nuostabą, susižavėjimą ar nostalgiją. Juk lekiantis Ferrari – įprastas dalykas. O štai jį lenkiantis Žigulys...
Komandos arkliukas – technikos paprastumas. Kol praėjusiais metais profesionalūs Spyker komandos mechanikai trūkusį automobilio pavarų dėžės trosą keitė tris valandas, „Ladamotorsport Team Kaunas“ auksarankiai trigubai greičiau spėjo pakeisti ketvirtuko variklį ir pavarų dėžę.
Stipriais ginklais gerokai papildžiusi savo arsenalą „Auto ABC – SRG“ komanda šiais metais vėl sieks pasigriebti po taurę iš kiekvienų varžybų. Supersprinto ir 1000 m. mechanikų bėgimo – Taip pat.