„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Gera dovana“ komanda Palangoje: nenurašyti favoritai

Komanda, turinti gerą bolidą ir visada įvardijama kaip viena iš favoričių, tačiau nepretenduojančia tapti nugalėtoja. Ankstesniais metais jų pasiekti rezultatai nebuvo blogi – „Spire GT-R“ į prizininkų trejetuką nepatekdavo, tačiau visada likdavo kažkur netoli jo. Ar šiemet išaušo diena, kai ši komanda lips ant nugalėtojų pakylos ir kas per bolidas yra tas „Spire GT-R“ – interviu su vienu geltonojo bolido vairuotojų Tadu Lučkaičiu.
„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“
„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“ / Komandos nuotr.

- Koks variklis šiame bolide? Anksčiau turėjot dyzelį, kas po „kapotu“ slypi dabar?

- „Honda“ K20 serijos dviejų litrų darbinio tūrio motoras. Prie jo dar prijungtas kompresorius, bendra galia – 300 AG. Pagreitis 0-100 km/val. – 5 sek., maksimalus greitis – 250 km/val.

- O svoris?

- Ką tik svėrėmės – su vairuotoju bolido masė siekia 830 kg. Aš, tiesa, kiek lengvesnis – su manimi bendras svoris 814 kg.

- Kelintą kartą dalyvaujat „Omnitel 1000 km lenktynėse“?

- Šiam bolidui, jei neklystu, tai jau trečios lenktynės.

- O tau pačiam?

- Pirmos.

Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“
Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“

- Lietaus, įtariu, nelaukiat?

- Tikrai ne. Bet lietui skirtas padangas turime.

Atviro kėbulo bolidas turi įvairių niuansų. Užteko trumpai pasivažinėti juo be kombinezono, tai prašnekėti jau sekėsi sunkiai – iškart peršalau.

- Anksčiau dalyvaudavai ne tik žiedinėse lenktynėse – „drifterio“ karjerą dar planuoji tęsti?

- Su „driftu“ viskas baigta, artimiausiu metu neplanuoju grįžti.

- Užtenka daužyti automobilius?

- Aha. Šiais metais turiu paruošęs žiedinėms lenktynėms tokio paties kėbulo automobilį, kaip ir turėjau anksčiau – „Nissan 200SX S13“. Tačiau šis, priešingai, nei ankstesnė „pinkė“, skirtas tik žiedinėms lenktynėms.

- Grįžkim prie bolido. Turbūt treniravotės prieš Palangos lenktynes „Nemuno žiede“?

- Žinoma. Mano asmeniniai įspūdžiai – puikūs. Perkrovų, kurias patiri važiuodamas su „Spire GT-R“, lyginti patiriamoms su mano nissanu, neįmanoma. Leisdamasis nuo kalno link Ąžuolo posūkuo, akceleratoriaus niekur neatleidi ir vienu metu kone pakyli nuo sėdynės – atrodo, kad tuoj būsi išsviestas iš bolido.

Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“
Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“

Automobilis puikiai valdosi – kartingas. Bandžiau kelis kartu išprovokuoti galo slydimą – tai padaryti sudėtinga.

- O kaip pats bolidas, jo rodomi laikai?

- „Nemuno žiede“ tiksliai neišmatavome, naudojomės tik paprastu GPS. Pagal jį, vieną trasos ratą „Spire GTR“ įveikia per 1.22-1.23 min. Tačiau šiuo laiku visiškai tikėti negalima.

- Dalyvaujat tik „Omnitel 1000 km lenktynėse“, o gal turit planų dalyvauti ir kitur? Pavyzdžiui, 555 km lenktynėse?

- Žiūrėsim pagal galimybės. Kol kas nei šis bolidas, nei aš pats nesu jose dalyvavęs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“