„Gera dovana“ komanda Palangoje: nenurašyti favoritai

Komanda, turinti gerą bolidą ir visada įvardijama kaip viena iš favoričių, tačiau nepretenduojančia tapti nugalėtoja. Ankstesniais metais jų pasiekti rezultatai nebuvo blogi – „Spire GT-R“ į prizininkų trejetuką nepatekdavo, tačiau visada likdavo kažkur netoli jo. Ar šiemet išaušo diena, kai ši komanda lips ant nugalėtojų pakylos ir kas per bolidas yra tas „Spire GT-R“ – interviu su vienu geltonojo bolido vairuotojų Tadu Lučkaičiu.
„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“
„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“ / Komandos nuotr.

- Koks variklis šiame bolide? Anksčiau turėjot dyzelį, kas po „kapotu“ slypi dabar?

- „Honda“ K20 serijos dviejų litrų darbinio tūrio motoras. Prie jo dar prijungtas kompresorius, bendra galia – 300 AG. Pagreitis 0-100 km/val. – 5 sek., maksimalus greitis – 250 km/val.

- O svoris?

- Ką tik svėrėmės – su vairuotoju bolido masė siekia 830 kg. Aš, tiesa, kiek lengvesnis – su manimi bendras svoris 814 kg.

- Kelintą kartą dalyvaujat „Omnitel 1000 km lenktynėse“?

- Šiam bolidui, jei neklystu, tai jau trečios lenktynės.

- O tau pačiam?

- Pirmos.

Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“
Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“

- Lietaus, įtariu, nelaukiat?

- Tikrai ne. Bet lietui skirtas padangas turime.

Atviro kėbulo bolidas turi įvairių niuansų. Užteko trumpai pasivažinėti juo be kombinezono, tai prašnekėti jau sekėsi sunkiai – iškart peršalau.

- Anksčiau dalyvaudavai ne tik žiedinėse lenktynėse – „drifterio“ karjerą dar planuoji tęsti?

- Su „driftu“ viskas baigta, artimiausiu metu neplanuoju grįžti.

- Užtenka daužyti automobilius?

- Aha. Šiais metais turiu paruošęs žiedinėms lenktynėms tokio paties kėbulo automobilį, kaip ir turėjau anksčiau – „Nissan 200SX S13“. Tačiau šis, priešingai, nei ankstesnė „pinkė“, skirtas tik žiedinėms lenktynėms.

- Grįžkim prie bolido. Turbūt treniravotės prieš Palangos lenktynes „Nemuno žiede“?

- Žinoma. Mano asmeniniai įspūdžiai – puikūs. Perkrovų, kurias patiri važiuodamas su „Spire GT-R“, lyginti patiriamoms su mano nissanu, neįmanoma. Leisdamasis nuo kalno link Ąžuolo posūkuo, akceleratoriaus niekur neatleidi ir vienu metu kone pakyli nuo sėdynės – atrodo, kad tuoj būsi išsviestas iš bolido.

Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“
Komandos nuotr./„Gera dovana“ komandos „Spire GT-R“

Automobilis puikiai valdosi – kartingas. Bandžiau kelis kartu išprovokuoti galo slydimą – tai padaryti sudėtinga.

- O kaip pats bolidas, jo rodomi laikai?

- „Nemuno žiede“ tiksliai neišmatavome, naudojomės tik paprastu GPS. Pagal jį, vieną trasos ratą „Spire GTR“ įveikia per 1.22-1.23 min. Tačiau šiuo laiku visiškai tikėti negalima.

- Dalyvaujat tik „Omnitel 1000 km lenktynėse“, o gal turit planų dalyvauti ir kitur? Pavyzdžiui, 555 km lenktynėse?

- Žiūrėsim pagal galimybės. Kol kas nei šis bolidas, nei aš pats nesu jose dalyvavęs.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis