Pirmasis mūsų pašnekovas, šeštus metus iš eilės Palangos lenktynėse dalyvausiantis Tomas Šipkauskas. Šiais metais Tomas varžysis „Bauer Racing“ komandoje su specialiai ilgų nuotolių lenktynėms parengtu „Luego Kit car“ automobiliu.
Tomai, kokį automobilį ruošiate artėjančioms „Omnitel 1000 km“ lenktynėms?
Lenktynėse dalyvausim su 2007 metų lenktynių nugalėtoju „Adampolis Luego Kit car“ automobiliu. Lenktyniausime ta pačia sudėtimi kaip ir praeitais metais – aš, Tomas Šipkauskas, Ramūnas Čapkauskas ir Konstantinas Cilko. Praeitais metais užėmėme antrą vietą absoliučioje įskaitoje. Aš lenktynėse startuoju jau šeštus metus, o Ramūnas nėra praleidęs nei vienų 1000 km lenktynių.
Kokius tikslus keliate šių metų lenktynėms?
Tikslai maksimalūs – pirma vieta. Dėl kitko ir nevažiuojame. Visada važiuojame siekdami pirmos vietos, tiesa ne visada pasiseka. Toks jau sportas. Daug sudedamųjų dalių – ne vien automobilio reikia, turi būti stipri komanda, geras pasiruošimas, geri mechanikai ir viskas turi būti gerai sustyguota. Manau mes visą paketą turime, tikėsimės aukštų vietų. Jeigu technika atlaikys, manau į trejetuką tikrai papulsime.
Ką pavadintumėte savo didžiausia sėkme lenktynėse?
Kaip šturmano, kartu su Ramūnu praeitais metais tapome čempionais ralyje N4 klasėje. O kaip vairuotojo, galbūt praeitų metų 1000 km lenktynėse pasiekta antra vieta. Ramūnas su šiems metams pasirinktu automobiliu jau yra laimėjęs vienas 1000 km lenktynes. Praeitais metais lenktyniavome kitu automobiliu, o šiais metais turėsime greitesnį automobilį, tikiuosi pavyks pasiekti pergalę.
Ar turėjote lenktyninių nesėkmių?
Rimtų avarijų – ne. Yra tekę per ralį išslysti iš trasos, per žiedines lenktynes apsisukti. 1000 km lenktynėse labai svarbu neįsivelti į jokius kontaktus su kitais lenktynininkais, tai gali labai brangiai kainuoti. Reikia važiuoti labai protingai.