12:19
Su didžiausiais linkėjimais iš Palangos, 15min.lt komanda pradeda „Omnitel 1000 km“ lenktynių tiesioginę transliaciją!
12:24
Trumpai apie tai, kas šiuo metu vyksta trasoje. Prieš kelias minutes buvo duotas lenktynių startas ir automobiliai pradėjo sukti tūkstančio kilometrų, 334 ratų ilgio lenktynių trasą. Ji, skirtingai nei vakar dienos kvalifikacija, sausa.
Iš pirmosios pozicijos startavo „BOD – Bauer Racing“ komanda su „Aquila“ bolidu. Iš antros – „15min – General Financing“ su „Porsche“, o iš trečios – „Respublika Racing“ su 2010-ųjų metų nugalėjusiu bolidu „BMW Silhuette“.
Vaizdo reportažas iš vakar dienos kvalifikacinių važiavimų – https://www.15min.lt/naujiena/omnitel-1000km/pranesimai/intriga-jau-pirmuose-omnitel-1000-km-lenktyniu-ratuose-247-235591.
12:34
„Viptunig“ komandos BMW automobilis paskutiniame posūkyje kabino aštrų trasos bortelį. Automobilis šoktelėjo į orą, nusileidęs iššovė ugnies kamuolį pro duslintuvą ir, gera žinia, sėkmingai sugrįžo į trasą.
Taip pat, mažas incidentas buvo kilęs trečiame trasos posūkyje – automobiliai nepasidalino vieta. Bet viskas baigėsi gerai, joks automobilis nebuvo apgadintas.
12:44
Pasikeitė lenkynių lyderis. Juo tapo „15min – General Financing“ komanda su „Porsche 911 GT3 Cup“. Prie šio automobilio vairo sėdi Nemunas Dagilis. Ramūną Čapkauską jau aplenkė keturi lenktynininkai – „Aquila CR1 LS7“ bolidas turi techninių problemų.
12:49
Puikioje šeštoje pozicijoje važiuoja „Liqui Moly“ komanda. Prie jų BMW M3 vairo sėdi Jonas Gelžinis. Lenktynininkas, puikiai išmanantis lenktyniavimą „Porsche“ automobiliais, gerai susitvarko ir su BMW automobiliu.
13:02
Labai greitas „Spire GT-R“ automobilis stovi techninėje zonoje. „Gera Dovana“ komanda intensyviai dirba taisydami pavarų dėžę. Mūsų žiniomis, nutrūko pavarų perjungimo trosai. Komandos „skautai“ intensyviai ieško naujos dalies. Komanda nuo lyderių „Porsche“ atsilieka jau 25 ratais...
13:08
GAZAS.LT nuotr./Liepsnos pliūpsnis iš „Skuba Racing“ komandos „Renault Clio Cup“ |
„Skuba Racing“ komanda turi bėdų su mažuoju „Renault Clio Cup“. Automobilio variklis nenoriai renka sūkius. Primename, kad treniruotėse „Skuba“ ratus suko labai lėtai, nes visiškai naujam varikliui buvo daroma „apkatkė“ – renkami kilometrai.
Panašu, kad tūkstantį kilometrų jis važiuos labai sunkiai...
Nepaisant to, komanda nežada nuleisti rankų. Visus metus laukto renginio gal ir nepavyks laimėti, bet bent jau savo klasėje pasiekti kažkokį apčiuopiamą rezultatą jiems gali pavykti.
13:29
GAZAS.LT nuotr./„BOD – Bauer Racing“ komandos mechanikai taiso „Aquila“ |
„BOD – Bauer Racing“ komandos mechanikai pluša prie „Aquila CR1 LS7“ bolido. Komanda turi bėdų su stabdžiais – Ramūnas Čapkauskas viename posūkyje automobilį sustoti privertė tik iš šešto pedalo paspaudimo. Galime tik įsivaizduoti dideles Ramūno akis, kai betoniniai trasos blokai artėjo dideliu greičiu...
Tai dar ne visos „BOD – Bauer Racing“ komandos problemos. Panašu, kad stringa alkanojo 7 litrų LS1 variklio kuro padavimas. Komanda nuo lyderių „15min – General Financing“ jau atsilieka daugiau nei 22 ratais.
Komandos sportinės dalies vadovas Jonas Dereškevičius GAZAS.LT žurnalistams nesiryžo komentuoti ar komandai dar pavyks grįžti į „Omnitel 1000 km lenktynių“ trasą.
13:35
Trasoje – saugos automobilis. Trasos personalas keliose pavojingose vietose turi sutvarkyti greičio gesinimo zonas. Beje, saugos automobilio fazėje užfiksuoti keli lenkimai prie geltonų vėliavų – komandų laukia nuobaudos. Kalbame apie latvių „HKG Racing“, „ASK Automanus“, „Ataka Racing“ ir „Elektro Big – Žaibelis“. Kokios bausmės jie susilauks – nežinome.
13:46
Nepatikėsite, bet prieš kelias sekundes lenktynėse startavo dar vienas automobilis. Techninių problemų turėjęs „Mojo Lounge“ ekipažas su BMW 135i automobiliu tik dabar pradėjo sukti savo pirmą greitą Palangos žiedo ratą. Prie jo vairo – Tomas Dapšas. Jūs puikiai žinote jo mokytoją ir tėvą – Egidijų Dapšą, kuris yra kelis kartus laimėjęs šias 334 ratų lenktynės.
13:47
Turime naują lenktynių lyderį. Tai „Respublika Racing“ komanda. Tiesa, labai greitai jų laukia vairuotojo keitimas ir, tikėtina, jie rikiuotėje nukris į trečią ar ketvirtą vietą. Rašant šias eilutes taip ir atsitiko.
13:50
Robertas Kupčikas praėjusiais metais nugalėjusiu „Honda Civic Type-R“ suka tikrai greitus ratus. 1:30.861 – labai geras laikas priekiniais ratais varomam automobiliu. „Torlina – Martin Sport“, panašu, laikosi praėjusių metų strategijos – daryti kuo mažiau klaidų ir vengti kontaktų.
Tuo tarpu finišo tiesiojoje stoja britų Hollandų „Ford Escort“ automobilis. Mickas Hollandas juo važiavo tikrai greitai – paskutinis ratas 1:34.869. Automobilis bus siunčiamas pas mechanikus. Laikykime sukryžiuotus pirštus, kad jiems pavyktų sutvarkyti nelemtą gedimą.
Beje, jei įdomu, prieš lenktynes mes kalbinome jų komandos lenktynininką Drew Hollandą. Visą pokalbį rasite https://www.15min.lt/naujiena/omnitel-1000km/komandos/ekstraordinariu-dzentelmenu-lyga-arba-kaip-saugiai-lenktyniauti-senukais-248-234493.
13:57
Andriaus Lauciaus nuotr./„Mugen Honda Ligier JS49“ po kontakto su trasos atitvarais |
„BarBar'a Saitas“ komandos štabe buvo didelis sujudimas. Martynas Samsonas kliudė trasos bortus ir apgadino automobilį. Jis buvo mikliai sutvarkytas ir išsiųstas atgal į trasą. Žvelgiant į jų rato įveikimo laikus, galime sakyti labai paprastai – jie labai geri. 1:28.452 jiems leistų pasigalinėti su lyderiais. Tiesa, jie atsilieka jau daugiau nei 10 ratų...
Apgadinto „Ligier Honda Mugen“ nuotraukas rasite čia – https://www.15min.lt/gallery/show/mugen-honda-ligier-avarija-26963.
Tikimės, kad „Ligier“ ir komandos pilotai suras reikiamą greitį ir sugrįš į lyderių trejetuką.
13:58
Į trasą grįžo „BOD – Bauer Racing“ komandos „Aquila CR1 LS7“ su Vidmantu Janulevičiumi prie vairo. Atsilikimas nuo lyderių – 49 ratai...
14:10
Trasoje buvo pasirodęs saugos automobilis. Tai tapo puikia proga eilei komandų prisirinkti baudų. Teisėjai juokauja, kad dauguma lenktynininkų, ypač važiuojančių ne tokiose aukštose pozicijose, neskiria spalvų. Mat prie geltonos vėliavos yra draudžiami visi lenkimai trasoje. Ir visai nesvarbu ar prieš tave važiuojantis automobilis yra labai lėtas, jį lenkti draudžima.
14:14
Pradžioje turėję nedidelių techninių problemų – iš jų automobilio lašėjo kuras – rezultatu lentele pradeda kopti „Rimo“ komandos lenktynininkai su taupiu ir greitu BMW 330D automobiliu. Nuo lyderių atsilikdami keturiais ratais, jie fiksuoja vieną po kito greitus ratus.
14:19
„Torlina – Martin Sport“ komanda – šiuo metu važiuojanti ketvirtoje pozicijoje – yra įsitikinusi, kad jų „Honda Civic“ yra negendantis automobilis. Na, palinkėkime jiems neprisikalbėti.
Linas Nemura, „Martin Sport“ komandos vadovas: „Su mūsų „Civic“ viskas gerai – technika čia negenda“.
14:27
Latvių „TVA Motorsport“ BMW turi bėdų – trasoje jis labai lėtas, o iš variklio skyriaus veržiasi dūmai. Kitas jų automobilis – 77 numerio BMW M3 važiuoja geru tempu. Absoliučioje rikiuotėje jis dešimtas, jį vejasi sutaisytas „BarBar'a“ komandos „Ligier Mugen Honda“.
14:35
„Varovas“ komandos atstovas Vytas Bilinskas teigia, kad jų „Škoda Fabia“ automobiliui šiose lenktynėse turi užtekti tik dviejų kuro pylimų. Pasak jo, jų komandos „Škoda“ vartoja vos 14 litrų šimtui kilometrų. Štai taip.
14:37
Pagaminome jums pirmosios lenktynių dalies nuotraukų galeriją. Ją rasite čia – https://www.15min.lt/gallery/show/omnitel-1000-km-lenktynies-prasidejo-26965.
Kalbant apie lenktynininkų tempą, jei jis nekis – lenktynės baigsis apie 21 valandą.
14:41
Geros žinios iš „Gera Dovana“ komandos štabo. „Skautai“ rado reikiamą pavarų dėžę, ji yra keičiama ir komandos „Spire GT-R“ grįš į trasą. Žinote kokia dėžė jiems tinka? Nuo „Volkswagen Passat“.
Komandos lenktynininkai pasakoja, kad viskas prasidėjo dingus trečiai pavarai. Vėliau, jungiant bėgius, dėžės viduje viskas pabiro ir jos gyvenimas baigėsi.
14:46
„15min – General Financing“ komandos pilotas Nemunas Dagilis sako, kad jų automobiliui sunkiai jungiasi trečia pavara. Kadangi tai sekvencinė, o ne paprasta dėžė, trečios išvengti neįmanoma. Lenktynes komentuojantis Audrius Gelžinis sako, kad problema gali būti stipri – jeigu pasireikštų stipriau, pavarų dėžės keitimas kainuotų labai daug. Automobilis šiuo metu boksuose. „BMW Silhuette“ perėmė lyderių vaidmenį.
14:53
Andriaus Lauciaus nuotr./„Respublika Racing“ komandos BMW apsisuko trasoje |
„15min – General Financing“ (numeris 15) komandai lenktynės baigtos. Skilo skremulys, trūko dirželis, vandens pompa nustojo siųsti aušinimo skystį į variklį ir jis kaip mat perkaito... Tai nėra tipinis „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilio gedimas, tačiau tai gedimas yra gedimas. Lenktynėse lyderiu išlieka „Respublika“ komanda. „BMW Silhuette“ vairuoja Marco Polandas.
Bekalbant apie „Porsche“, iš trasos išlėkė „BMW Silhuette“ (numeris 21). Jis grįžo į trasą ir tęsia lenktynių lyderio darbą.
15:00
Be jokių dramų važiuojantis „Torlina – Martin Sport“ komandos „Honda Civic Type-R“ (numeris 1) lipa rikiuote į viršų. Jų tempas greitas, tačiau ne tik tai lemia gerėjantį jų pasirodymą. Jie, kaip ir praėjusiais metais, puikiai naudojasi lyderių nesėkmėmis.
15:04
„TVA Racing“ komandos pilotas netilpo į greičio gesinimo zoną ir priekiniu ratu kliudė padangas. Automobilis nebevažiuoja. 77 numerio BMW susojo labai pavojingoje vietoje. Evakuatorius išskubėjo į trasą jo partempti, trasoje – saugos automobilis. BMW vairavęs Kalmi Vitali akivaizdžiai piktas ant jo nepraleidusio piloto. Stovėdamas šalikelėje jis 56 numerio „Volkswagen Golf“ vairuotojui Valtsui Zvaigzne parodė keletą nepadorių žestų...
15:11
Dar vienas greitas ekipažas traukiasi iš lenktynių. Po incidento su „Rimo“ komandos dyzeliniu BMW, iš lenktynių priversti prasitraukti „Liqui Moly“ komandos lenktynininkai. Lūžo jų BMW M3 šarnyras...
15:21
Andriaus Lauciaus nuotr./Keičiamas „AutoABC-SKG 2“ komandos BMW variklis |
Dovilo Čiutelės štabe – eilinis darbymetis. Mechanikai keičia antrosios „AutoABC-SKG“ komandos „BMW 318“ automobilio variklį. Senasis keliauja lauk, naujasis keliauja į variklio skyrių.
Lyderiai nesikeičia – „BMW Silhuette“, „Oktanas Racing“ „Porsche 911 GT3 Cup“ ir „Torina – Martin Sport“ „Honda Civic Type-R“.
Juos bando vytis puikiai lenktynes pradėję „Elektro Big – Žaibelis“ komandos lenktynininkai su japiniška „Honda Integra Type-R“ (numeris 17). Penkti – „Artas Racing“ su „Lexus IS-F“ automobiliu.
15:40
Nepanašu, kad artimiausiu metu trasos sąlygos pasikeistų. Nors danguje debesų gausu, lietaus jie nežada atnešti. Lenktynių lyderiui 21 numerio „BMW Silhuette“ pravažiavus 126 lenktynių ratus, lieka įveikti kiek daugiau nei 200 ratų.
Vis greitesnius ratus suka ir rezultatų lentelėje į viršų kyla „BarBar'a“ komandos „Ligier Honda Mugen“ automobilis. Šiuo metu jį vairuoja Deividas Jocius. 34 numerio pozicija rikiuotėje – ketvirta.
15:42
Degančia padanga į pitus atvažiavo
„Volunta“ komandos 37 numerio BMW M3. Jie turėjo kontaktą su Tomo
Šutinio (numeris 4) vairuojama „AutoABC-SKG“ komandos VAZ automobiliu.
Mechanikai dirba darbą, automobilis ruošiamas grįžti į trasą.
Šalia
jų prie „Škoda Fabia“ variklio dirba „Varovas“ mechanikai. Dyzelinis
čekiškas automobilis jau nuo starto metė tirštą juodą dūmą. Na, bet
bėdos, tikėtina, nedidelės – automobilis juda techninio aptarnavimo zona
trasos link.
15:52
Trasoje saugos automobilis. Išvartyta saugos gesinimo zona, ją trasos personalas tvarko. Lenktynės greitu metu bus atnaujintos.
16:13
Lenktynėse veiksmo daug ne tik trasoje, bet ir už jos ribų, gerokai toliau už jos ribų – žiūrovų zonoje. Štai „Omnitel“ kompanijos vadovas Antanas Zabulis į Palangą atvežė olimpinį deglą. https://www.15min.lt/naujiena/omnitel-1000km/pramogos/i-lietuva-olimpini-degla-parvezes-antanas-zabulis-juo-papuose-omnitel-1000-km-lenktynes-249-235684
16:18
Į lenktynes, po bent penkiasdešimties ratų pertraukos, grįžta Hollandų šeimyna su „Ford Escort“!
16:39
Dar vienas incidentas trasoje – saugos automobilis trasoje. Į griovį įlėkė „Scaent Baltic“ komandos BMW M3 (numeris 12). Evakuatorius jau išvažiavo vaduoti įstrigusio automobilio.
Beje, toje pačioje vietoje treniruočių metu „nusirašė“ ir „Algirdai Racing – Aquila CR1 LS7“ automobilis. Trasos personalui jo tuomet nepavyko greitai išvaduoti ir jis ten praleido visas likusias treniruotes. Štai įrodymas: https://www.15min.lt/gallery/show/aquila-cr1-ls7-avarija-omnitel-1000-km-lenktynese-26933.
Na, ir dar viena žinia. Į lenktynių trasą grįžo „Volkswagen Passat“ greičių dėžę gavęs „Gera Dovana“ komandos „Spire GT-R“ automobilis. Jie šiuo metu yra paskutiniai (neskaitant vos vieną ratą pravažiavusio „Mojo Lounge“ ekipažo).
16:43
Iš griovio iškrapštytas 12 numerio BMW M3 tęsia lenktynės – pagalbos jam prireikė tik ištraukti iš šalikelės. Prie vairo – Rytis Garbaravičius.
17:04
„Oktanas Racing“ komandos pilotas Manogh Maharaj prieš kelias minutes trasoje aplenkė lyderių „Respublika Racing“ komandos BMW prototipą ir atsilikimą sumažino iki trijų ratų. „Porsche“ trasoje yra akivaizdžiai greitesnis, tačiau atsilikimas yra didelis. Likus 180 ratų, tai dar įmanoma.
17:10
Greičiausias rato įveikimo laikas priklauso Ramūnui Čapkauskui ir „Algirdai Racing – Aquila CR1 LS7“ bolidui. 1:20.150. Šiuo metų lenktynių lyderis važiuoja 1:27.689 tempu, o jį besivejantis „Oktanas Racing“ ekipažas – 1:24.566.
17:13
„AutoABC-SGR“ antrosios komandos BMW 318 trasoje važiuoja palikdamas dūmų šleifą. Panašu, kad neatlaikė ir naujasis variklis. Jis pasieks mechanikus, o jų laukia dar vienas darbelis. Tiesa, automobilis prieš pat įvažiavimą į techninę zoną visai užgęso. Iki garažo teko jį stumti. Ponia Živilė Pinskuvienė vairavo šį ne pirmos jauntystės vokišką automobilį.
17:19
Andriaus Lauciaus nuotr./„Spire GT-R“ pavarų dėžės keitimas |
„Gera Dovana“ komandos „Spire GT-R“ sėkmingai suka ratus lenktynių trasoje. Panašu, kad naujoji pavarų dėžė – mikliai surasta Palangos naudotų dalių parduotuvėje (arba tiesiog „šrote“) – veikia puikiai.
Daugiau šio darbelio nuotraukų – https://www.15min.lt/gallery/show/gera-dovana-komandos-spire-gt-r-pavaru-dezes-keitimas-26970.
Tai nėra pirmas kartas lenktynių istorijoje, kai atsarginės dalies tenka ieškoti už trasos ribų. Kažkada „Renault Clio“ automobiliu važiavusios komandos mechanikai yra išardę ir niekuo dėto „Renault“ šeimininko automobilį. Už reikiamą dalį jam buvo atsidėkota padėkomis – žodinėmis ir materialiomis.
17:34
Trasoje sustojo „WinArt autoservisas“ komandos 6 serijos BMW. Pagalbos automobilis išvyko jo nutempti į techninio aptarnavimo zoną.
17:44
„Ligier Mugen Honda“ komandos (numeris 34) lenktynininkas Deividas Jocius pasakoja, kad viltys dar neprarastos. Šiuo metu ketvirtoje pozicijoje važiujančios komandos lenktynininkai deda daug vilčių į, kaip čia išsireiškus, kuro sąnaudas. „Honda Mugen“ dviejų litrų variklis (toks pats kaip „Torlina – Martin Sport“ automobilyje) yra ženkliai ekonomiškesnis ir už „BMW Silhuette“, ir už „Porsche“.
17:52
Lenktynių lyderis – „Respublika Racing“
griovyje! Prieš greičio gesinimo zoną iškart už degalinės Marco Poland
nesuvaldė automobilio. „Rescue Car“ jau išvažiavo gelbėti belgų komandos
automobilio. Net jei jis ir neapgadintas, lenktynių nugalėtojo titulas
tolsta nuo jų komandos.
„Oktanas Racing“ komanda nesnaudžia ir jau perėmė lenktynių lyderio vaidmenį.
17:58
Kadras iš vaizdo siužeto/„Respublika Racing“ komandos BMW už trasos ribų |
Trasos teisėjai praneša, kad automobilio tvirtinimo kablys nulūžęs – nėra už ko tempti belgų BMW. Pradedamas „Planas B“ – automobilis bus tempiamas už priekio, nepaisant to, kad tai užtruks gerokai daugiau. Lenktynių vadovas ruošia saugos automobilį. Jis jau pagavo lenktynių lyderį.
„Respublika Racing“ bėdos tęsiasi – automobilis negali būti ištemptas, kviečiamas techninis automobilis. Piotas jau išlipo automobilio ir bando pagelbėti teisėjams.
Ištrauktas iš lietuviškos žolytės belgų automobilis jau trasoje. Tikėtina, suks į boksus pasitikrinti ar apgadinimai rimti. Lyderis jau abėgo trimis ratais.
18:05
Ne pačių linksmiausių lenktynių akimirkų – avarijų – galeriją rasite čia: https://www.15min.lt/gallery/show/omnitel-1000-km-lenktynese-netruksta-avariju-26971.
Galime
paminėti pačias skaudžiausias. Visų pirma, „BarBar'a Saitas“ komandos
„Ligier Honda Mugen“ automobilis buvo nepastebėtas lėtesnių
lenktynininkų ir nusviestas į padangų krūvą. Taisydami automobilį
komanda sugaišo bent dešimtį minučių, o tai – beveik dešimt lenktynių
ratų.
Vėliau iš trasos skirtingu metu buvo išskrieję krūvą BMW – „Viptuning“, „TVA Racing“ ir net lyderių „Respublika Racing“.
18:09
Puikiai šiose lenktynėse sekasi „Artas Racing“ vyrukams su „Lexus IS-F“ automobiliu (numeris 96). Jie važiuoja penkti ir nuo lenktynių lyderio atsilieka vos devyniais ratais. Taip, šis „vos“ netinka kalbant apie pačius greičiausius lenktynininkus, bet dideliu, sunkiu ir tikrai ne pačiu sportiškiausiu automobiliu lenktyniaujančiai komandai tai labai puikus rezultatas.
Šiuo metu „Lexus“ trasoje vairuoja Dainius Kablys. Jo paskutinis ratas – 1:39.050. Greičiausias ratas – 1:30.763. Nuo praėjusių metų nugalėtojo „Honda Civic Type-R“ šis laikas atsilieka tik 1,2 sek.
18:13
Teisėjai praneša, kad trasoje – degantis automobilis. Tai 99 numerio „Subaru Impreza“. Jis sustojo ant tilto. Panašu, kad išsiliejo tepalas, o jį uždegė karšta išmetimo sistema. Teisėjų prašoma pilotą iškrapštyti iš automobilio - baiminamasi, kad automobilis rimtai užsidegs.
18:21
Na, o kol visų dėmesys nukreiptas į incidentus, „BarBar'a Saitas“ vyrai pakilo į antrąją absoliučios įskaitos vietą ir važiuoja tame pačiame rate su „Oktanas Racing“ komandos „Porsche 911“!
18:30
„BMW Sihouette“ (numeris 21) atsipeikėjo po vizito trasos užribiuose ir vėl rodo puikius rato įveikimo laikus. Komanda šiuo metu užima trečią vietą, nuo lyderių atsilieka trimis ratais ir skuba vytis „Ligier Honda Mugen“ (numeris 34).
Rašant šias eilutes iš „Ligier“ automobilio pasipylė dūmai... Jis sustojo prie degalinės. Ar tai „BarBar'a Saitas“ komandos lenktynių pabaiga?
18:36
Tiesa, sistemoje įsivėlė klaida ir
nerodomas 71 numerio automobilio padinimas. Tai „TVA Motorsport“
komandos BMW E92. Ir nors „TVA Motorsport“ komanda turėjo nesėkmių, jie
šiuo metu važiuoja vienuoliktoje pozicijoje.
Identišku,
tik dyzelinu varomu automobiliu važiuojantis „Rimo“ komandos ekipažas
po techninių problemų pirmomis lenktynių minutėmis, atsigavo ir žingsnis
po žingsnio gerina savo rezultatą. Jie aštunti absoliučioje įskaitoje
ir pirmi savo klasėje. Be abejo, kiekvienais metais labai aukštus
tikslus sau kelianti komanda nebus labai laiminga baigusi lenktynes
aštuntoje pozicijoje. Bet tai lenktynės. Manau, gerokai mažiau džiaugsmo
šiuo metu yra „15min – General Financing“ komandos štabe.
18:46
„Barbar'a“ automobilis buvo sugrįžęs į trasą, bet vėl sustojo. Šį kartą nuvažiavime link Kretingos. Vėl techninės pagalbos automobilis, vėl kelionė „ant šlipso“ į boksus. Ericko Qvicko vairuojamas „Ligier“ bolidasjau nukrito į ketvirtą poziciją.
18:48
Iki lenktynių pabaigos liko jau mažiau nei 100 ratų.
19:05
„Porsche“ vairuotojas Andrew Colbert padidino atotrūkį nuo „BMW Silhouette“ iki keturių ratų. Ne taip senai apie nugalėtojų vardus galėję galvoti Martynas Samsonas, Deividas Jocius ir Erickas Qvickas – „Ligier Honda Mugen“ automobiliu – jau nusirito į aštuntą vietą.
Tyliai, bet užtikrintai greitus ratus suka „Torlina – Martin Sport“ komandos pilotas Robertas Kupčikas (numeris 1). Jei lenktynės baigtųsi dabar, jie atsistotų ant trečiojo nugalėtojų pakylos laiptelio. Tai – greičiausias šiuo metu trasoje lietuviškas ekipažas.
19:09
Boksuose – „Torlina – Martin Sport“ komandos „Honda Civic Type-R“. Mechanikai sulindo po automobilio variklio dangčiu, bet remontuoti nieko nesiima. Gal gedimas didelis, gal komanda neturi būtų jį suremontuoti? Juos smarkiai vejasi ir jau už trijų ratų lenks „Artas Racing“ Darius Baltramiejūnas (numeris 96).
19:12
Vydmantų posūkyje apsisuko „Alfa Romeo GT“ (numeris 5). Visiškai sportinis incidentas, teisėjų manymų „niekas čia nekaltas“.
19:16
„BarBar'a Saitas“ komados nesėkmes lenktynininkas Martynas Samsonas komentavo: „Nesuprantu kas atsitiko. Turėjome problemų su elektra, o dabar, rodos, kaista variklis. Kompiuteris jį blokuoja automatiškai. Bandysim važiuoti, bet šaukštai po pietų. Pirma vieta buvo mūsų rankose, bet atsilikome per daug ratų“.
19:17
Oficialu: „Torlina – Martin Sport“
komanda pasitraukė iš „Omnitel 1000 km“ lenktynių. Praėjusių metų
komanda nugalėtoja jau pakuojasi „žaislus“ ir ruošiasi kelionei namo, į
Kauną. Jų greitasis „Honda Civic Type-R“ automobilis buvo pastebėtas
stumiamas tralo link.
19:29
Nors „Aquila CR1 LS7“ bolidas „Omnitel 1000 km lenktynėse“ į techninio aptarnavimo zoną važiavo dažniau nei tiesioginės LNK transliacijos vedėjai sakydavo frazę „laikas reklamai“, varžyboms persiritus į antrąją pusę į Lietuvą bolidą pargabenęs Ramūnas Čapkauskas įrodė, kad „Akvilė“ turi potencialo. Jis dukart gerino absoliutų vieno Palangos trasos rato įveikimo laiką – dabar šis yra 1:17.554 min.
Iki šiol geriausias vieno rato įveikimo laikas priklausė Peteriui Dumbreckui ir buvo pasiektas 2011 m. – 1:18.674 min.
19:33
Andriaus Lauciaus nuotr./Standartinė procedūra – „AutoABC-SKG“ komandos akrobatiniai triukai |
Standartinė procedūra „AutoABC-SKG“ komandos garažuose – automobilis paverstas ant šono. Linksmai atrodo, bet naujienos nelabai linksmos. Mechanikai pakeitė VAZ 2105 pavarų dėžę.
Šiaip jau VAZ buvo tikrai greitas lenktynių trasoje. Didžiausia šių metų komandos naujiena – turnina ant 1,6 litro VAZ variklio – tikrai pasiteisino. Dovilas vienu metu buvo tvirtai įlindęs į lyderių dešimtuką.
Na, bet yra kaip yra – iki lenktynių pabaigos likus mažiau nei 65 ratams, Dovilas rankų nenuleidžia ir su pataisyta mašina jau lekia trasoje. Finišas yra didžiausia kiekvienos komandos pergalė.
19:51
Lenktynių lyderiai – „Oktanas Racing“ ir „Respublika Racing“ – važiuoja tame pačiame rate. Vadinasi, jei išvysime lenktimą, „BMW Silhouette“ automobilis bus tapęs šių lenktynių lyderiu. Ir... tai visiškai nepasitvirtina, nes belgas Steve'as Vanbellingenas užsuka į techninio aptarnavimo zoną. „Porsche“ gali bent kurį laiką atsipūsti – „Silhouette“ jo galinio vaizdo veidrodėliuose nebėra.
19:57
88 numeriu pažymėtas „Aquila“ bolidas daugiau laiko pralidžia boksuose, nei trasoje. Tai nereiškai, kad jis vėl sugedo. Tiesiog komanda nusprendė nebesivaikyti priešininkų ir bandyti dar pagerinti trasos rekordą. Dabar tik galime svarstyti kokia būtų lenktynių baigtis, jei „Aquila“ būtų techniškai patikimesnis automobilis...
19:58
Tomas Šutinis sustojo trasoje. Jo „AutoABC-SKG“ komandos VAZ 2105 akimirkai užiliepsnojo, bet greitai užgęso. Techninės bėdos, ne kitaip.
20:03
Lyderiai. Pagal „15min – General Financing“ komandos skaičiavimus, jų kolegos iš „Oktanas Racing“ už dešimties minučių paskutinį kartą pils kurą ir keis vaituotoją. Vadinasi, viskas dar nėra taip aišku, kaip gali pasirodyti žiūrint į rezultatų lentelę. Šiuo metu abu automobiliai važiuoja vienas paskui kitą, bet juos skiria trys ratai.
20:19
Bręsta kova dėl trečiosios pozicijos. „Rimo“ komandos pilotas Rimantas Blažulionis vejasi „Artas Racing“ Artūrą Mrazauską. Rimo BMW yra septyniomis sekundėmis greitesnis už Artūro „Lexus IS-F“. Tiesa, juos skiria net du ratai. Lieka tik vienas klausimas – ar „Artas Racing“ dar planuoja vairuotojo keitimą ar kuro užpylimą?
Lenktynių lyderis pravažiavo lygiai 300 ratų.
20:41
Vos pusvalandis iki lenktynių finišo!
Tuo tarpu Ramūnas Čapkauskas dar kartą pagerino rato įveikimo rekordą – 1:17:270. „Mes jau nebekovojame dėl nugalėtojų titulo ir nusprendėme įrodyti kas yra “Aquila„ greitis“, – sako Ramūnas.
20:41
„Artas Racing“ ir „Rimo“ kova dėl trečiosios pozicijos kaista. Skirtumas – tik vienas Palangos žiedo ratas.
20:48
„Ligier Honda Mugen“ po vairuotojo keitimo dar grįžta į trasą. Panašu, kad jiems pavyks lenktynes baigti bent jau TOP 10.
20:54
Lyderiui – „Oktanas Racing“ – liko dešimt ratų. Trasoje jokių incidentų nėra.
20:58
Kol nesibaigė lenktynės, skubame dalintis gražiausiais pirmos jų dalies kadrais. Jais papildėme šią galeriją - https://www.15min.lt/gallery/show/omnitel-1000-km-lenktyniu-akimirkos-26965.
21:00
Liko aštuoni ratai ir nepanašu, kad „Rimo“ BMW pasivis „Artas Racing“ „Lexus“.
21:04
Įdomu – iki finišo likus keliems ratams vienintelis Erickas Qvickas su „Ligier Mugen Honda“ spaudžia „iki dugno“. Erickas turi ką įrodyti. Kitos komandos jau važiuoja ženkliai lėčiau ir laukia šachmatinės vėliavos mosto starto finišo tiesiojoje.
21:12
Paskutiniame rate "Porsche" baigėsi kuras!
21:13
„Rescue Car“ jį operatyviai nutempė į degalinę, kur komanda papildė kuro atsargas. Jis grįžo į trasą toje pačioje pozicijoje, kurioje ir važiavo – pirmą!
21:14
Pasveikinkite šių metų lenktynių nugalėtoją – tai „Oktanas Racing“ komanda su Pietų Afrikos lenktynininkais!
21:16
Neįtikėtina, intriga iki pat pasutinių metrų!
21:16
Paskutiniame rate įvyko ir dar vienas pasikeitimas – „Rimo“ komanda su BMW 330D aplenkė „Artas Racing“ „Lexus IS-F“ ir lips ant trečio nugalėtojų pakylos laiptelio.
21:20
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Omnitel 1000 km lenktynių“ nugalėtojai |
Džiaugiamės būdami pirmieji pranešę jums visas „Omnitel 1000 km“ lenktynių naujienas. Intriga tokia, kokios dar nematėme. Permainos tokios, kokių nesitikėjome. Šių metų lenktynės, neabejotinai, tikrasi puikus reginys visiems automobilių sporto gerbėjams!
Sveikiname nugalėtojus ir atsisveikiname su „15min Gyvai“ žiūrovais šia naujiena – https://www.15min.lt/naujiena/omnitel-1000km/pranesimai/omnitel-1000-km-lenktyniu-nugaletoja-puse-varzybu-pirmavusi-oktanas-racing-komanda-247-235725.
Iki kitų susitikimų!