„Omnitel 1000 km lenktynių“ trasoje lenktyniavo Lietuvos „Porsche“ klubo nariai

Penktadienio popietę šalia Palangos įsikūrusią „Omnitel 1000 km lenktynių“ trasą vienai valandai okupavo išimtinai tik „Porsche“ automobiliai.
„Porsche“ klubo lenktynės
„Porsche“ klubo lenktynės / Andriaus Lauciaus nuotr.

Ne, jie nesirengia startuoti rytoj prasidedančiose maratoninėse lenktynėse, tačiau ne tik šios markės automobilių gerbėjai džiaugėsi, kad itin turtingoje renginio programoje pirmąsyk vietos atsirado ir „Porsche“ klubas Lietuva“ renginiui, pavadintam „Race attack – „Energijos kodas“.

Pažiūrėti iš tiesų buvo į ką. Pirmą kartą „Omnitel 1000 km lenktynių“ istorijoje į trasą vienu metu išvažiavo net 27 įvairių modelių ir modifikacijų grynakraujai „Porsche“ automobiliai, kuriuos atvairavo ne tik klubo nariai, bet ir svečiai kaimyninės Lenkijos ir Rusijos. 

„Race attack - Energijos kodas“ - tai valandos trukmės greičio ataka, kurios metu išskirtinai tik „Porsche“ automobiliai išbandė savo galimybes trasoje, o greičio atakai sumaniai dirigavo jaunasis Lietuvos lenktynininkas Jonas Gelžinis, net tris kartus laimėjęs „Omnitel 1000 km lenktynes“ ir kupinas ryžto tokią pat sėkmę pakartoti ir rytoj.

Nemažiau nei lenktynės žiūrovus domino patys savo unikalia forma ir vairavimo savybėmis jau daugiau kaip 60 metų garsėjantys automobiliai, kiekvienas turintis savo istoriją.

„Laiko patikrinta kokybė ir nesulaikoma jaunatviška energija paverčia „Porsche“ daugiau nei tik automobiliais. Tai - gyvenimo būdas, o kai kam - ir visas gyvenimas“, - lenktynių spaudos centrui sakė „Porsche“ klubas Lietuva“ prezidentas Edvinas Mamedovas.

Specialiai įrengtoje automobilių aikštelėje „Porsche“ mylėtojai pakvietė visus norinčius iš arčiau susipažinti su klubo puoselėjamomis vertybėmis ir veikla.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis