Tapo gražia tradicija „Omnitel 1000 km“ organizatoriams pasikviesti kelias dešimtis „Dzintara Volga“ lenktynininkų iš Latvijos. Gremėzdiški ir seni rusiški automobiliai, virtę lenktyniniais, trasoje atrodo puikiai. Apie jų rato įveikimo laikus reikia kalbėti tik jų tarpe – lyginant su lyderiais keletas iš jų atsilieka net visa minute.
Na, bet kaip veteranams, jiems dėmesio tikrai netrūksta. Jų motorai sukasi sunkiai, bet leisdami gražius garsus užburia visus lenktynių žiūrovus. Na, o lenktynininkams tai geriausia proga pamatuoti savo meistriškumą – juk važiuojama labai panašiais automobiliais.
Beje, vienas jų – kiek kitoks. 25 numeriu paženklinta oranžinė „Volga“ priklauso latviui, kuris automobilį trasoje suvaldo turėdamas tik vieną koją. Tai – dalinai rankomis valdomas automobilis. Ir trasoje jo neatskirsi nuo kolegų – jo tempas labai geras.
Kalbant apie istorinius automobilius, labai gerai atrodo Hollandų šeimos desantas – net ir pagrindinėms lenktynėms naudojamas „Ford Esort“ sukasi labai gražiai ir, preliminariai, rodo geriausią tempą. Lenktynės žada būti įdomios, nes nei Dovilas Čiutelė su VAZ, nei Artūras Podbareckis su 6 serijos BMW nežada atiduoti pirmos nugalėtojų pakylos laiptelio.
Nors treniruotėje ir neišvydome, reikia pakalbėti ir apie dar vieną seną automobilį. Tai dar vienas Hollandų „Ford Winston Cup“. V8 variklį turintis bolidas bus labai greitas, be jokios abejonės. Tik dar nežinome kas jį vairuos – debatai vyksta tarp Dave'o ir Micko. Abu nori greito automobilio ir nenori sėsti į „Ford Sierra“.
Šlapioje trasoje prieš pat išvažiavimą iš pitleino beveik „stogą“ įvykdė VAZ markės automobilis. „Pirmukas“ ar „vienuoliktukas“ dviem ratais kabino aštrų bortelė ir pakilo į orą. Nusileido sėkmingai, tik priešingai važiavimo krypčiai. Niekis, apsisuko ir grįžo atgal į trasą.