Jei žiūrovus ir erzina ant galvos krintantys lašai, lenktynininkams tai puiki proga automobilius išbandyti šlapioje trasoje. Joje vairuoti reikia dvigubai susikaupus, stabdyti gerokai anksčiau, o posūkiuose neišsigąsti lankstančios automobilio galinės dalies ar nosies.
Skiriasi ir automobilių reguliavimas sausai ar šlapiai dangai. Jei sausai trasai sustyguotas automobilis gali būti brutualiai kietas (jis žymiai greičiau randa sukibimą posūkiuose), šlapiai trasai amortizatoriai derinami minkščiau – taip automobilis posūkiuose mažiau šokinėja ir geriau sukimba.
Taip pat skiriasi ir elektronikos darbo algoritmai. Pavyzdžiui vienų iš lyderių „Spyker“ komandos „C8 Laviolette GT2R“ automobilyje yra vienas didelis WET mygtukas, kuris įjungia žymiai griežtesnį praslydimo kontrolės sistemos darbą.
Taigi, antrojoje ir paskutinėje treniruotėje prieš kvalifikaciją geriausius laikus parodė:
1. Snoras Client Team, Ferrari F430, 1:28,273
2. Sild Racing Team, Dodge Viper, 1:28,386
3. HGK, BMW M3, 1:32,288
4. HRT Motorsport, Subaru Impreza WRX STI, 1:33,148
5. Chervonenko Racing, Renault Megane Trophy, 1:33, 319
Ne visos komandos pasinaudojo proga pasitreniruoti, todėl topuose nematome kelių stiprių komandų.
Beje, 17:30 prasidedanti lenktynių kvalifikacija gali būti labai įdomi. Mat ant trasos dangos dar yra labai šlapių ruožų. Kaip žinia, šlapioje trasoje gerokai greitesni visais keturiais ratais varomi automobiliai, o tokių tarp lyderių nėra. Laukia įdomus vakaras.