„Labai vertiname jau ne vienus metus besitęsiantį bendradarbiavimą su kompanija „Volfas Engelman“ ir jos entuziazmą palaikant automobilių sportą, – sako lenktynes rengiančios VšĮ „Promo events“ direktoriaus pavaduotojas Darius Grinbergas. – „Omnitel 1000 km lenktynės“ sulaukia didelio Lietuvos gyventojų susidomėjimo bei gausaus svečių iš užsienio srauto. Labai svarbu, kad kiekvienas žiūrovas galėtų patogiai mėgautis reginiu. Mūsų partnerių komanda padės užtikrinti, kad visi apsilankiusieji galėtų tinkamai atsigaivinti karštą vasaros dieną“
Taigi, besiruošiantieji į didžiausią automobilių sporto šventę saulės smūgio gali nesibaiminti. Nuo tokių pavojų juos patikimai saugos lenktynių partneriu tapusi „Volfas Engelman“.
„Esame viena seniausių Lietuvoje alaus daryklų ir puoselėjame gilias aludarystės tradicijas. Tačiau klysta manantys, kad alaus bravoras gali pasiūlyti tik alų“, – sako „Volfas Engelman“ generalinis direktorius Marius Horbačiauskas. – Susirinkusiems į Palangą pateiksime ir platų giros, energinio vandens, kitų nealkoholinių gėrimų, tarp jų ir didžiausiomis rinkos naujienomis tapusių „Angry birds“ ir „Hello Kitty“ limonadų, pasirinkimą.“
Į lenktynes sugrįžęs svarbus jų partneris – „Volfas Engelman“ – pakels ir šios automobilių sporto šventės Palangoje uždangą. Įmonė pristato pačias pirmąsias „Omnitel 1000 km lenktynių“ programoje esančias varžybas „Dynami:t Super sprint“, pavadintas kompanijos gaminamo energinio gėrimo vardu.
„Dynami:t Super sprint“ lenktynių startas bus duotas Vytauto gatvėje ketvirtadienį, liepos 19 d., 13.15 val. iškart po sportininkų prisistatymo žiūrovams ir oficialaus „Omnitel 1000 km lenktynių“ atidarymo.
Didžiųjų lenktynių prologu tituluojamos „Dynami:t Super sprint“ – trumpos, labai dinamiškos, žiūrovų pamėgtos lenktynės, kurių nugalėtoją ir prizininkus neretai skiria tik dešimtosios sekundės dalys. O kol sportininkai ruošis šioms varžyboms, į Vytauto gatvę susirinkusiems miestiečiams ir kurorto svečiams „Dynami:t“ komandos merginos pasiūlys pasimėgauti gaiviaisiais gėrimais.
Lenktynių partneris varžybų spaudos centre akredituotiems žurnalistams taip pat siūlys „Aura“ vandenį, „Smetonišką girą“, „Angry birds“ limonadą.
„Volfas Engelman“ nepamirš ir į lenktynes atvykusių mažųjų žiūrovų, apsilankysiančių saugaus eismo klasėje. Joje jie bus vaišinami ne tik „Angry birds“ ir „Hello Kitty“ limonadu, bet ir gaus jų mėgiamo limonado „Limpa“ atšvaitų.