„Volkswagen AG“ atstovė Anda Budlevska: „Žavi profesionaliai organizuotas sporto renginys“

Į „Omnitel 1000 km lenktynių“ spaudos centro klausimus atsako „Volkswagen AG“ importuotojo Baltijos šalims – SE „Moller Baltic Import“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Anda Budlevska.
Anda Budlevska, „Moller Baltic“ rinkodaros vadovė
Anda Budlevska, „Moller Baltic“ rinkodaros vadovė / „Promosporto“ nuotr.

- Jau keli metai paeiliui didžiausias ir prestižiškiusias automobilių sporto renginys – „Omnitel 1000 km lenktynės“ – neatsiejamos nuo „Volkswagen“ automobilių. Kuo jus patraukė šios lenktynės?

- Ne tik mūsų Rygoje įsikūrusi visa „Volkswagen“ grupė ir ne tik Lietuva nekantriai laukia liepos vidurio, kai Palangoje ims šurmuliuoti „Omnitel 1000 km lenktynės“ – pripažintas ir mėgstamas, jau seniai Baltijos šalių geografinę sąvoką pranokęs renginys, vienodai mielas ir patrauklus automobilių žiedinių lenktynių meistrams ir net ne itin besidomintiems profesionaliu sportu.

Taip yra todėl, kad čia veiklos sau gali rasti ir randa įvairiausių pomėgių atstovai. Esu įsitikinusi, jog ir šiemet renginio organizatoriai visus susirinkusius pradžiugins maloniomis naujovėmis, turtinga ir turininga, gerai apgalvota renginio programa, nepaliekančia jai abejingų.

Sakau tai neturėdama omenyje ta proga būtinų komplimentų šią vasaros automobilių fiestą rengiančiai „Promo events“, kuri žinoma jų tikrai nusipelnė. Iš savo praktikos bei patirties galiu patvirtinti, kad Baltijos šalyse nelengva rasti kitą taip profesionaliai suorganizuotą renginį. Juolab – automobilių sporto.

1000 km lenktynių metu sieksime rekordo

Todėl man belieka tik džiaugtis ir žavėtis, kad mums, „Volkswagen“ automobilių importuotojams į Baltijos šalis, pavyko užmegzti su šių lenktynių rengėjais tokį dalykišką bendradarbiavimą, besitęsiantį jau keletą metų. Negaliu nesigėrėti, jog „Promo events“ suburtas profesionalų kolektyvas visada atviras naujoms idėjoms ir iš tikrųjų dega, o ne rusena, jas įtvirtindami praktikoje.

Nors „Omnitel 1000 km lenktynių“ trasoje automobiliai gerokai skiriasi nuo eksponuojamų mūsų salonuose, tačiau tačiau mus jungiantis ir vienijantis automobilių pasaulis – vienas ir juo negalima nesižavėti.     

- „Volkswagen“ automobilių matėme ir lenktynių trasoje, ir ne tik joje. Kuo žiūrovus pradžiuginsite šiemet?

- Paskutiniais metais labiau norėjome praktikoje pademonstruoti mūsų atstovaujamų automobilių dyzelinių variklių "BlueMotion" technologijas, greitai įgijusias populiarumą visame pasaulyje. Dvejus metus paeiliui „Volkswagen“ automobiliai dalyvavo per naktį vykusiose ekonomiškumo 1000 km varžybose, kurios finišuodavo prieš pagrindinių lenktynių startą. Manau, kad mums tai puikiai pavyko. Po šių lenktynių paaiškėjo, kad abu „Volkswagen Passat BlueMotion“, kurių ratus suko vienodi 1,6 litro darbo tūrio 105 AG pajėgumo varikliai, 100 km sudegino 3,59 (sedanas) ir 3,62 (universalas) dyzelino. Palangoje mes ne tik pateisinome, bet ir viršijome gamintojų lūkesčius.

Ir šiemet, kaip ir anksčiau „Volkswagen“ vėl matysime Palangoje, tačiau kiek kitokiame amplua. Nebedalyvausime naktinėse taupumo lenktynėse, tačiau varžyboms naktį liekame ištikimi. Palangoje pateiksime tokį siurprizą, kokio šiose, o ir ne tik šiose, bet ir apskritai automobilių lenktynėse dar nebuvo. Ir sieksime rekordo. Tačiau šios intrigos uždangą leiskite praskleisti kiek vėliau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis