Tačiau kokia prasmė tvirtinti savo kompanijos logotipą ant stogo ar dykumoje, kur jo niekas nemato? Prasmė yra, ir nemaža. Vadinamosios astroreklamos koncepcija buvo sukurta dar 1965 metais (jei nelaikysime, kad Naskos dykumos piešiniai irgi buvo reklama), bet išpopuliarėjo visai neseniai, kai žmonės ėmė masiškai naudotis Žemės palydovų atvaizdais. Kai kurie logotipai tokie dideli, kad juos lengvai fiksuoja orbita skriejančios kameros ir perduoda į jūsų kompiuterį. Štai tik keli ryškesni pavyzdžiai iš svetainių NPR bei programos „Google Sightseeing“.
Aricos dykumoje Čilėje suformuotas 140 metrų ilgio „Coca Cola“ prekės ženklas. Savaime suprantama, jis padarytas iš tuščių kokakolos butelių. 70 tūkstančių, jei mėgstate tikslumą. Šis žygdarbis įvykdytas dar 1986-aisiais, švenčiant kompanijos šimtmetį, bet išliko iki šiol ir efektyviai reklamuoja gėrimų korporaciją.
Garsusis bavarų automobilių gamintojų BMW ženklas ant šios kompanijos stogo Miunchene.
Šis 67 metrų pločio ženklas, pažįstamas daugeliui kompiuterių vartotojų, buvo išmindžiotas avižų lauke per vieną naktį. Tai padarė 12 studentų iš Oregono (JAV) universiteto „Linux“ vartotojų grupės, nutarusios paminėti antrosios „Firefox“ versijos startą.
Apskritas tarptautinės organizacijos „Rotary International“ ženklas San Paule (Brazilija) – matomas iš kosmoso.
Čia gaminami ir išbandomi automobiliai „Ford“ – šaukte šaukia didžiulis ženklas Dirborne (JAV).
lama |
Kaip teigia korporacija KFC, prireikė šešių dienų ir 65 tūkstančių 30 kvadratinių centimetrų plytelių, kad būtų sudėliotas šis gigantiškas kompanijos įkūrėjo pulkininko Sanderso atvaizdas. Tai Nevados dykumoje buvo padaryta 2006 m. keičiant prekės ženklą.
„Bruklinas jus myli“. Taip į stebėtojus kosmose nuo savo pastato stogo kreipiasi šiame Niujorko rajone įsikūrusi kompanija „Signs + Decal“.
Norintiems atsigaivinti – begemotiška „Pepsi“ reklama Finikso (Arizona) vandens parke.
Vienas seniausių tokios reklamos pavyzdžių – dar 1965 metais Australijos dykumoje sukurtas 3 kilometrų ilgio kompanijos „Readymix“ užrašas. Ateities kartos galės spėlioti, ką tai reiškia.
Išradingi Rytinės Kanados pakrantės vynuogių augintojai dirvonuojančius laukus naudoja reklamuodami savo interneto svetainę.
Milžiniškais ekranais garsėjančių IMAX kino teatrų reklama – atitinkamo dydžio. Šis egzempliorius įrengtas ant pastato stogo Litl Roke (JAV) ir aiškiai matomas palydovinėse nuotraukose.
Druskos gamintojai „Morton Salt“ neatsispyrė pagundai savo didelį plokščią stogą Čikagoje panaudoti reklamai.