„Festivalio trauka slypi per daugelį metų sukurtoje ypatingoje „Kanų liūtų“ atmosferoje, kuri leidžia tiek klausyti seminarų, tiek diskutuoti, tiek ir dalyvauti vakarėliuose“, – sako bendrovės „15 minučių“ vadovas Tomas Balžekas. Pernai festivalio dalyviai nekantriai laukė, kada galės pamatyti ir išgirsti tokias žvaigždes, kaip „Google“ viceprezidentas Henrique de Castro, garsiųjų vaidybinių filmų „Įsikūnijimas“ („Avatar“) ir „Titanikas“ prodiuseris Jonas Landau, socialinio tinklo „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas, japonų kilmės menininkė ir muzikė Yoko Ono ir kt. Šiais metais organizatoriai žada ne mažiau įspūdingų asmenybių pasirodymo.
Dalyvio registracija visai savaitei kainuoja 2250 eurų, 3 d. – 1820 eurų, 4 d. – 1550 eurų. „Jaunųjų liūtų“ konkurso dalyviams festivalio svečio mokestis – 1025 eurai, o studentams – 560 eurų.
Reklamos, rinkodaros ir viešųjų ryšių profesionalai savo darbus festivaliui galės pateikti nuo sausio 27 d. Šiais metais tarptautinė komisija vertins darbus 11-oje kategorijų: televizijos ir kino („Film“), spaudos („Press“), lauko („Outdoor“), interneto („Cyber“), žiniasklaidos planavimo („Media“), tiesioginės („Direct“), radijo („Radio“), pardavimų skatinimo („Promo and Activation“), dizaino („Design“), viešųjų ryšių („PR“), filmų kūrėjų („Film Craft“), integruotosios reklamos („Titanium and Integrated“) ir kūrybos efektyvumo („Creative Effectiveness“). Festivalio kulminacija – apdovanojimų ceremonijos – vyks birželio 21–22 ir 25 dienomis.
Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai" („Cannes Lions") – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys. Festivalio metu daugiau kaip 8000 žmonių iš 95 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų. Festivalio „Kanų liūtai" atstovas Lietuvoje – nemokamas laikraštis „15min".