Mažeikiuose po krepšininkų pergalės kelio ženklas sugrūstas į šiukšlių konteinerį

Masinės krepšinio psichozės apimtoje Lietuvoje krepšinio fanai vis audringiau pasitinka eilinę naują Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės pergalę Pasaulio čempionate.
 Kelio ženklas konteineryje
Kelio ženklas konteineryje / Kęsto/„Milijonas priežasčių, kodėl Lietuva yra geriausia šalis pasaulyje“ nuotr.

Didžiausias sirgalių šventimas neabejotinai vyko po paskutiniųjų rungtynių prieš Argentinos komandą. Krepšininkai tiesiog į skutus sudraskė arogancija spinduliavusius argentiniečius ir pateko tarp 4 geriausių pasaulio komandų. Savo ruožtu sirgaliai visoje šalyje pasipylė į gatves ir triukšmingai bei šiek tiek vandališkai šventė pergalę, su šventimu netgi siejama vieno jaunuolio žūtis Vilniuje.

Mažeikiai kiek santūriau nei kiti didieji miestai reiškė euforiją, bet ir čia radosi neblogą vaizduotę turinčių sirgalių–vandalų. Kitą rytą po pergalės, Taikos ir Draugystės gatvių kvartalo gyventojai vieną iš savo greitį gatvėse ribojantį ženklą rado... šiukšlių konteineryje. Laimei ženklas buvo atstatytas komunalininkams nespėjus atvažiuoti su šiukšlių išvežimo mašina... Lieka neaiškus tik vienas dalykas – ženklą į atliekas sugrūdo tikri krepšinio fanai ar situacija išradingai pasinaudojo vietiniai kelių ereliai .

Į įvykį Mažeikių policininkai pažiūrėjo pro pirštus – Lietuvai ne pirmą savaitę kliedint vien krepšiniu rajono policijos komisariate nebuvo pradėtas joks tyrimas dėl kelio ženklo šiukšliadėžėje.

Kas atsitiktų Mažeikiuose jei lietuviai laimėtų prieš Amerikos rinktinės NBA superžvaigždes?

Palaukim ir pamatysim, nes rungtynės jau visiškai netrukus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis