Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2015 02 09 /11:35

Kietasis sūris DŽIUGAS įvertintas Dubajuje

Dubajuje (Jungtiniai Arabų Emyratai) vasario 8-12 d. vykusioje 20-ojoje pasaulinėje maisto pramonės ir gėrimų parodoje „Gulfood 2015“ pristatytas daugiausiai mūsų šalyje ir užsienyje apdovanojimų pelnęs „Žemaitijos pieno“ bendrovėje gaminamas kietasis sūris „Džiugas“.
Kietasis sūris DŽIUGAS  įvertintas net Dubajuje
Kietasis sūris DŽIUGAS įvertintas net Dubajuje

Ir šioje prestižinėje parodoje jis garsino Žemaitijos sūrininkus. Nominacijoms „NewComer Brand or Business Award“ pateikta per 5 tūkst. paraiškų iš įvairiausių šalių, tačiau krištolinių parodos „Gulfood 2015“ gaublių geriausiems naujiems prekių ženklams skirta tik aštuoni.

Kietasis sūris DŽIUGAS  įvertintas net Dubajuje
Kietasis sūris DŽIUGAS įvertintas net Dubajuje

Vienu iš jų įvertintas ekologiškas kietasis sūris „Džiugas Delicate“, brandintas 24 mėnesius bei siūlomas 180 g pakuotėje. Tokio paties apdovanojimo nusipelnė ir 180 g pakuotės „Džiugas Gourmet“, brandintas 36 mėnesius.

 

Geriausius prekės ženklus „Guldfood“ parodoje renka speciali komisija, sudaryta iš visame pasaulyje garsių maisto pramonės ekspertų.

Kietasis sūris „Džiugas“ į geriausių naujų prekės ženklų gretas pasaulyje pateko atsižvelgus į patrauklų prekės ženklo pateikimą rinkai, pardavimus, rinkodaros žingsnių sėkmę.

Tai žemaičių produktui turėtų atverti didesnių perspektyvų naujose rinkose.

Kietasis sūris DŽIUGAS  įvertintas net Dubajuje
Kietasis sūris DŽIUGAS įvertintas net Dubajuje

Garbinga nominacija paskelbta apdovanojimų pradžioje. Apie įspūdingus

Pavadinimas
 

parodos įvertinimus pasauliui pranešė Jungtinių Arabų Emyratų internetiniai portalai.

Didžiausioje ir labiausiai pripažintoje Persijos įlankoje regione pasaulinėje maisto pramonės ir gėrimų parodoje dalyvavo daugiau nei 4,8 tūkst. kompanijų, ją aplankė apie 85 tūkst. verslo atstovų iš 170 šalių.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos