Eglė Šimkevičiūtė-Kulvelis: Pietinės salos – atostogos įmerkus kojas į jūrą (XXXV dalis)

Kiek vietnamiečių gali tilpti ant vieno motorolerio? Kodėl tajai šypsosi net tada, kai pyksta? Kur Vietname gražiausi saulėtekiai? Kaip patogiai numigti darbo vietoje? Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus galima rasti Eglės Šimkevičiūtės-Kulvelis knygoje „Tigras tai ne katinas“ (išleido BALTO leidybos namai). 15min ir BALTO leidybos namai siūlo skaitytojams susipažinti su autorės įspūdžiais gyvenant Azijoje – kas savaitę publikuojama po skyrių iš šios knygos.
Kelionė po Tailandą
Kelionė po Tailandą / Asmeninio albumo nuotr.

Tailande yra trys sezonai: karštas, karštesnis ir karščiausias. Per karštą, kuris tęsiasi nuo lapkričio iki vasario mėnesio, tajai šąla: dėvi šiltus megztinius ir šalikus, rankose nešasi karštą arbatą, o kartą mačiau, kaip motorbike taxi vairuotojas buvo susikūręs lauželį ten, kur laukė keleivių. „Ateik, susišildyk“, – pakvietė, nors lauke buvo 28 laipsniai šilumos.

O turistams prakaitas žliaugia upeliais bet kuriuo metų laiku. „Nemaniau, kad čia bus taip karšta“, – sakė Viktorija, Kristina, Jolanta, Inga, Paulius, mama ir kiti mus aplankę žmonės. Jiems pasivaikščiojimas dieną jei ne saulės smūgį kainavo, tai bent jau suteikė priežastį padūsauti.

Aš prie karščio turbūt jau buvau pripratusi, o tokius dūsautojus visada vesdavausi atokvėpio į prekybos centrus arba „7-Eleven“ parduotuves. Jų Tailande yra prie kiekvieno kampo, kartais po vieną skirtingose gatvės pusėse. Čia kondicionieriaus šalto oro gūsis pasitinka dar neatsivėrus automatinėms durims, ilgiau pabuvus galima pasigauti laringitą, bet atsivėsinimas garantuotas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis