Eglė Šimkevičiūtė-Kulvelis: Prostitucija: pagrindinė Tailando industrija (XXXI dalis)

Kiek vietnamiečių gali tilpti ant vieno motorolerio? Kodėl tajai šypsosi net tada, kai pyksta? Kur Vietname gražiausi saulėtekiai? Kaip patogiai numigti darbo vietoje? Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus galima rasti Eglės Šimkevičiūtės-Kulvelis knygoje „Tigras tai ne katinas“ (išleido BALTO leidybos namai). 15min ir BALTO leidybos namai siūlo skaitytojams susipažinti su autorės įspūdžiais gyvenant Azijoje – kas savaitę publikuojama po skyrių iš šios knygos.
Tailandas
Tailandas / Autorės nuotr.

Gyvenimas Tailande neatsiejamas nuo sanuk, arba linksmybių filosofijos. Tai lyg nacionalinis moto, liepiantis kiekvieną darbą atlikti smagiai, o dieną praleisti kaip šventę. Šiuolaikinis pasaulis iškreipė pasilinksminimų filosofiją ir Bankokas tapo niekada nemiegančia pramogų sostine. Joje viskas šalia: budistų šventyklos ir viešnamiai, vienuoliai ir plastinių operacijų šedevrai – khatoys (transvestitai arba transseksualai), tūkstantmečių filosofija ir prarasto laiko ieškojimas jaunų tailandiečių glėbyje.

Apsilankymas pas prostitutę Tailande laikomas vyriškumo ženklu ir praktikuojamas kaip grupinis laisvalaikio leidimas. Intymus aktas išlieka privatus, bet pasilinksminimas bare ir grupinis išvykimas į viešnamį yra dažnas ir kartais privalomas tarp vyrų visuose socialiniuose sluoksniuose.

Siamo karaliai keisdavosi dovanomis – moterimis – nuo senovės. Tėvams buvo garbė atiduoti mažą mergaitę į karaliaus haremą. Neturtingiems tėvams nekildavo dilema, ar parduoti vaikus, dažniausiai mergaites, aukcione į vergiją. Karalius Rama VI, valdęs 1851–1868 metais, rašė: „Atrodo, tėvai parduoda dukras kaip peles pelėkautuose. Vaikai nėra tėvų nuosavybė kaip katilas ar dramblys, kad galėtų nustatyti kainą ir parduoti kaip savo nuosavybę. Dukros turi teisę pačios apsispęsti.“ Šie žodžiai buvo pirmieji žingsniai į vergovės panaikinimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis