Tragiškai pasibaigti galėjusi avarija R.Grosjeaną užklupo sukant pirmąjį ratą, kuomet tiesiojoje po trečiojo Bahreino trasos posūkio 34-erių lenktynininkas turėjo kontaktą su ekipos „AlphaTauri“ rusu Daniilu Kvyatu.
R.Grosjeano bolido galinius ratus kliudęs D.Kvyatas nukreipė „Haas“ pilotą į trasos pakraštį, o neilgai trukus prancūzo transporto priemonė rėžėsi į metalinį atitvarą.
Po smūgio „Haas“ komandos bolidas skilo pusiau, o trasą nušvietė liepsnos. Maža to, R.Grosjeanas liko priekinėje lenktyninės mašinos dalyje, kuri per susidūrimą su atitvaru atsidūrė kitoje apsauginės tvoros pusėje.
Laimei, R.Grosjeanas kažkokiu būdu sugebėjo išsikrapštyti iš atvira liepsna degančio bolido, peršokti tvorą ir panirti į gaisrą gesinti subėgusių žmonių gesintuvų putas.
Atlikus tyrimus Bahreino ligoninėje paaiškėjo, kad prancūzas gali būti vadinamas laimės kūdikiu. Po tokio smarkaus smūgio R.Grosjeanas ne tik, kad išvengė kaulų lūžių, tačiau ir liepsnoje atsipirko tik abiejų rankų nudegimais.
Kaip jam pavyko išsigelbėti iš ugnies gniaužtų? Dėkoti veikiausiai reikėtų specialiai lenktynininkų aprangai, savo sudėtyje turinčiai nomekso – ugniai atsparios medžiagos.