„Išgaravę“ žmonės: kodėl japonai palieka šeimą, pasikeičia pavardę ir pradeda naują gyvenimą?

Būna, kad kartais viskas atsibosta. Norisi pabėgti nuo darbų, namų ruošos, partnerio ar vaikų, žodžiu, nuo visų atsakomybių. Daugelis, apėmus tokiam jausmui, pradeda planuoti atostogas ir bent vakarui ar savaitgaliui ištrūksta pravėdinti galvos. Tačiau ypač Japonijoje yra tokių žmonių, kurie niekada negrįžta – jie sąmoningai pasirenka palikti visą savo gyvenimą praeityje ir visam laikui dingsta. O tą padaryti jiems netgi padeda šioje srityje besispecializuojančios agentūros.
Išvykimas
Išvykimas / 123RF.com nuotr.

Išgaravę į nežinią

Įsivaizduokite: tamsu, vidurys nakties. Jūsų šeima miega. Susikraunate visus reikalingiausius daiktus į krepšį. Pasiimate svarbiausius dokumentus. Užrakinate butą, savo raktą paliekate pašto dėžutėje. Mintyse atsisveikinate su artimiausiais – šiame gyvenime daugiau su jais matytis ar palaikyti nors ir menkiausią kontaktą neketinate. Privažiuoja lauktas automobilis, įsėdate ir išvažiuojate pradėti naują gyvenimą, viską palikę nuošalyje.

Tai skamba kaip trilerio ar šnipų filmo scenarijaus dalis, tačiau Japonijoje tai yra realybė. Kiekvienais metais atsiranda dešimtys tūkstančių žmonių, kuriuos patys japonai vadina „johatsu“ (išvertus – „išgaravusiais“).

Šie vyrai ir moterys palieka viską – darbus, namus, vaikus, tėvus. Ir visa tai padaro savo noru, niekieno neverčiami. Dar daugiau, jie dažniausiai nusisamdo agentūrą, kuri už atitinkamą atlygį viską suplanuoja ir pasirūpina, kad jūsų niekas niekada nerastų. Daugeliu atveju jie net padeda pasikeisti vardą ir pavardę, susirasti naują darbą bei gyvenamąją vietą.

Kadangi šie žmonės nenori būtų surasti, o prie šio reikalo dirba daugybė puikiai savo darbą išmanančių profesionalų, toks pabėgimas visuomet būna sėkmingas (nebent asmuo persigalvoja).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis