Jurga Jurkevičienė: Roma, mano meile, kodėl per šventes kai kurios moterys nelaimingos?

Kalėdų išvakarėse jaučiuosi šiek tiek pavargusi. Laukiu nesulaukiu, kol metai pasibaigs. Bet jie nė negalvoja baigtis. O aš noriu sužinoti, kas mūsų laukia 2020. Man – mados žmogui – jau šiandien reikia atsakymo. Šiek tiek anksčiau už kitus. Neskaitysiu horoskopų, netikėsiu astrologais, neanalizuosiu, kas atsitiks kuriam ženklui, nes daugybę metų praleidusi šalia mados podiumų žinau, kad ne astrologai atskleis paslaptį.
Jurga Jurkevičienė
Jurga Jurkevičienė / Asmeninio albumo nuotr.

Romoje, via Condotti gatvėje man rūpi vienas butikas. Keliauju ten, į svečius pas Domenico Dolce ir Stefano Gabbana.

Mano tikslas – kuo greičiau pasiekti pagrindinę Romos mados arteriją – via  Condotti.  Todėl nerizikuoju – jokių miesto autobusų. Leidžiuosi į Re di Roma aikštės požemį, visai šalia mano namų. Pasiekiu  metro stotį, automatas ryja mano 1, 5 euro monetas,  išmeta bilietą. Jau po ketvirčio valandos išlipu  piazza di Spagna. Vakaro prietemoje tvieskia vitrinos – dešinėje „Diesel“, „Furla“, „Versace“, kairėje – „Aqua di Parma“, „Valentino“. Tiesiai priešais mane  – „Missoni“, „Emilio Pucci“, „Philip Plein“, D&G“ . Butikai akina ir ragina užeiti – durys net žiemą atviros.  Bazalto trinkelėmis grįsta miesto aikštė, kurios centre – miniatiūrinis Bernini fontanėlis, apgultas net žiemą, net vakare.  

Bet aš skubu pas Domenico Dolce ir Stefano Gabbana. Kaip gyvensime kitąmet? O, mano mielieji psichologai, tikiuosi jūsų vitrinoje pamatyti ne vien paslaptingų, senų teatrų dramos nuotaikas, kordebaletų brokato korsetus ir vėduokles, lemiančias kraujo keršto įtampą meilės ir mirties kontekste, juodas ir baltas gaidžio pėdų šachmatų lentas, tiesa, spinduliuojančias nestabdomą prabangą laminuotais žvynelių paviršiais, madonas iš Raffaelio ir Leonardo da Vinci drobių, ir jų balčiausias dekolte atlaso sukniose, ištapytose ryškiausių spalvų žiedais safyrų, rubinų , smaragdų aukso apsoduose.  Caruso drabužinių stiliaus mokasinus ir smokingą, įkvėptą vienos vienintelės premjeros San Carlo teatre, neapoliečio tenoro premjeroje. Bet... su nauju logotipu „Dolce&Gabbana“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų