Žemės dieną apie kovą prieš klimato kaitą pasisakė simboliškai lede užšaldyti prekės ženklai

​​​​​​​Balandžio 22 dieną minint Tarptautinę Žemės dieną, portalas 15min ir žurnalas „Žmonės“ suvienijo jėgas. Žurnalas „Žmonės“ ketvirtadienį pristatė specialų numerį, skirtą klimato kaitos temai, o 15min „žalioms“ idėjoms ir taršai aptarti skirs tik dar daugiau dėmesio atsinaujinusioje Klimato kaitos rubrikoje.
Už tai, kad neištirptų
Už tai, kad neištirptų / 15min nuotr.
Temos: 1 Klimato kaita

„Žalios“ idėjos – vis labiau užkrečiamos, nes be tvarumo mūsų, kaip visuomenės, ateitis gali būti labai miglota. Kad nereikėtų raudonuoti prieš ateinančias kartas,15min portale, minint Žemės dieną ir po jos, klimato kaitos temoms bus skiriama dar daugiau dėmesio.

Apie tirpstančius ledynus ir tai, kaip stabdyti klimato kaitą, apie taršą, atsinaujinančią energetiką, ekologiją ir apie atsakingumą prieš vieną didžiausių žmonijos iššūkių nuo šiol galėsite skaityti atsinaujinusioje Klimato kaitos rubrikoje.

Taip pat Tarptautinės Žemės dienos proga pasirodė ir specialus žurnalo „Žmonės“ numeris. Jo logotipą puošia tirpstanti raidė, simbolizuojanti prognozuojamus Arkties vandenyno ledo pokyčius 2040-aisiais.

Tiesa, klimato kaita yra svarbi ne tik žmonėms, nevyriausybinėms organizacijoms, bet ir privačioms įmonėms, kurios imasi įvairiausių skirtingų priemonių pagal savo veiklą. Todėl pasirodžiusiame žurnale simboliškai „įšaldytos“ ir tvarumo iššūkių išsikėlusios įmonės – nuo atliekų tvarkymo organizacijos, ekologiško maisto įmonės, prekybos centro iki nealkoholinio alaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis