Ar mūsų pastangos kovoti su beprotiškai greitai plintančiu virusu pavėluotos? Tikrai matėte diagramą – tą visur kartojamą epidemijos kreivės schemą, iliustruojančią, kaip svarbu reaguoti greitai, kad sušvelnintume ligos žalą ir išlygintume kreivę. Nuo to laiko visi esame liudininkai, kokių padarinių turėjo pavėluota reakcija į pasaulinę krizę, matėme, kad kuo ilgiaus delsiame imtis veiksmų, tuo sunkiau tampa suvaldyti žalą. Atrodo, kad vienas iš šios liūdnos situacijos suvokimo „šalutinių efektų“ – kylanti gerųjų iniciatyvų banga.
Šiomis dienomis, atrodo, kiekvienas generalinis direktorius ir įmonės vadovas nori kalbėti apie savo įmonės tikslą ir misiją. Praėjusių metų rugpjūtį ne pelno siekianti asociacija „Business Roundtable“ („Verslo apskritasis stalas“) kurios nariai yra kai kurių didžiausių pasaulio įmonių vadovai, paskelbė savo pareiškimą: įmonėms nebeužtenka sutelkti dėmesį tik į didesnį pelną akcininkams, jos taip pat turi siekti gerinti savo darbuotojų gyvenimą ir stiprinti bendruomenes, kuriose veikia. (Praėjus metams mes vis dar laukiame detalesnių organizacijos pasiūlymų, kaip tai padaryti.)