Netikrų atsiliepimų padaugėjo visose elektroninės prekybos kategorijose, nuo elektronikos ir drabužių iki knygų ar žaislų. Apžvalgų ir atsiliepimų stebėjimo svetainės „Fakespot“, analizuojančios populiarių elektroninės prekybos svetainių apžvalgas, vertinimu, trečdalis internetinių apžvalgų tokiose svetainėse kaip Walmart.com, Amazon.com ir Sephora.com yra suklastotos. WSJ pranešė, kad trys mažmenininkai užginčijo „Fakespot“ išvadas, tačiau taip pat ėmėsi priemonių gerinti apžvalgų kokybę savo prekybos platformose. JAV federalinė prekybos komisija neseniai atskleidė, kad grožio prekėmis prekiaujanti įmonė „Sunday Riley“ daugiau nei dvejus metus „Sephora“ tinklalapyje klastojo savo gaminių apžvalgas.
2019 12 24
„Quartz“: kaip netapti apgaulės auka apsiperkant internetu?
Jei 10 dolerių tekainuojančios belaidės ausinės turinčios 12 000 įvertinimų penkiomis žvaigždutėmis atrodo per gerai, kad būtų tiesa, greičiausiai nereikėtų jomis susigundyti. Vienas iš daugelio pavojų, kylančių apsiperkant internete, yra suklastoti teigiami atsiliepimai apie prastos kokybės produktą.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą