Į rinkėjų širdis per feisbuką? Partijos negaili ir „minimumo“ per dieną

Artėjant Seimo rinkimų dienai, politinės partijos ir jų atstovai nebetaupo. Itin patraukli vieta reklamai – geriau rinkėjus už juos pačius pažįstantis feisbukas. Todėl socialiniam tinklui politikai per mėnesį skyrė daugiau nei 40 tūkst. eurų. Apžvelgus reklamai feisbuke skirtas išlaidas, ryškėja atkakliausiai apie save priminti norinčios politinės jėgos.
Mindaugas Puidokas, Viktoras Uspaskichas
Mindaugas Puidokas, Viktoras Uspaskichas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Remiantis feisbuko reklamų bibliotekos ataskaita ir 15min skaičiavimais, politinės partijos ir jų kandidatai reklamai socialiniame tinkle per 30 dienų išleido kiek daugiau nei 44 tūkst. eurų arba po 1,4 tūkst. eurų kasdien.

Tačiau ne visos partijos ir politikai išleido vienodą pinigų sumą. Nenuginčijami lyderiai pagal reklamai feisbuke išleistas lėšas – Darbo partija ir jos kandidatai rinkimuose, savo idėjų ir veidų sklaidai naujienų sraute skyrę 15 tūkst. eurų arba po 500 eurų kasdien – maždaug 50 eurų daugiau nei siekia minimalus mėnesinis atlyginimas (MMA), atskaičius mokesčius.

TAIP PAT SKAITYKITE: Interneto žiniasklaidos asociacija ragina VRK imtis priemonių dėl politinės reklamos socialiniuose tinkluose

Viktoro Uspaskicho vadovaujama partija ir jos atstovai pirko 142 reklamas, o tai reiškia, kad viena vidutiniškai atsiėjo 105 eurus.

Antri aktyviausiai apie save skelbiantys feisbuke – konservatoriai, išleidę 7,4 tūkst. eurų už 115 reklamų arba vidutiniškai po 65 eurus už vieną. Tėvynės sąjunga–Lietuvos krikščionys demokratai (TS-LKD), Darbo partija ir abiejų partijų kandidatai reklamai skyrė 22 tūkst. eurų arba pusę sumos, kurią feisbuke išleido šalies politikai ir partijos.

Trečioje vietoje rikiuojasi Lietuvos socialdemokratų partija (LSDP), kartu su kandidatais reklamai atseikėjusi 6,6 tūkst. eurų už 200 reklamų arba po 33 eurus už reklamą. Remiantis 15min skaičiavimais, LSDP per pastarąjį mėnesį užsakė daugiausia reklamų socialiniame tinkle.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis