Vilniaus kolegijos studentams – pasakojimas apie tinklinės rinkodaros nešamą laimę

Vilniaus kolegijoje (VK) neseniai vyko renginys „Verslo vėjai 2019“, kuriame įvairūs verslininkai dalijosi savo patirtimi. Tačiau vienas susitikimas sukėlė bruzdesį tarp studentų, mat jame jaunuoliams pasakota apie sėkmę vystant tinklinę rinkodarą ir prekiaujant kompanijos „Amway“ produkcija. Į 15min kreipęsis VK studentas teigė nesantis tikras, ar normalu mokėti pinigus už švietimą ir gauti štai tokią „paskaitą“.
Vilniaus kolegija persikėlė į LEU patalpas
Vilniaus kolegija persikėlė į LEU patalpas / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Vilniaus kolegijoje (VK) neseniai vyko susitikimas su verslininke Renata Balkyte, kuri studentams pasakojo apie prekybą kompanijos „Amway“ produktais.

Ši įmonė veikia tinklinės rinkodaros principu, kuris yra vertinamas nevienareikšmiškai.

„Aš, kaip už studijas mokantis studentas, nuoširdžiai nežinau, ar yra normalu mokėti pinigus už švietimą ir gauti štai tokią „paskaitą“, – po renginio laiške 15min teigė neprisistatęs VK studentas.

Jį papiktino, kad pranešėja buvo patvirtinta kolegijos Tarptautinio verslo katedros.

„Anot jų, čia viskas yra gerai“, – piktinosi jis.

Studento atsiųstame laiške taip pat stebimasi ir tuo, kad susitikimo metu studentai buvo motyvuojami prisidėti prie tokio verslo.

Studentas su 15min pasidalijo ir paskaitos garso įrašu. Jos pradžioje R.Balkytė nepasakojo apie tai, kuo užsiima, o apeliavo į emocijas: klausė, ką studentai nori pasiekti gyvenime, ką darys, jei mėgstamas darbas neatneš tokių pajamų, kokių jaunuoliai tikisi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų