Pandemija atbaido sirgalius nuo LKL arenų: kas nukentėjo labiausiai?

COVID-19 atvejų skaičius Lietuvoje auga kone kasdien, bet ištikimiausi krepšinio sirgaliai savo komandas Lietuvos krepšinio lygoje (LKL) ir toliau gali palaikyti gyvai. Tačiau pandemija akivaizdžiai sumažino aistruolių entuziazmą pirkti bilietus ir eiti į areną. 15min pažvelgė į LKL lankomumo rodiklius ir palygino juos su tais, kurie pajėgiausioje šalies krepšinio lygoje buvo įprasti priešpandeminiu laikotarpiu.
Eurolygos pirmos rungtynės Kaune: Kauno „Žalgiris“ – Stambulo „Anadolu Efes“
Kauno „Žalgirio“ sirgaliai / Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr.

Lietuva yra viena atlaidžiausių valstybių krepšinio sirgalių arenose atžvilgiu.

Jei daugelis Ispanijos ir Italijos miestų, taip pat Turkija ar Graikija draudžia sirgalius krepšinio rungtynėse, o kitose šalyse ar miestuose jų skaičius yra ribojamas iki kelių šimtų ar tūkstančio, tai Lietuvoje leidžiama prisirinkti net iki pusės arenos.

Tai reiškia, jog teoriškai Kauno „Žalgirio“ rungtynes gali stebėti net iki 7707, Panevėžio „Lietkabelio“ – iki 2975, Klaipėdos „Neptūno“, Alytaus „Sintek-Dzūkijos“ ir „Šiaulių“ – iki 2750 žiūrovų. Vilniaus „Rytas“ kol kas visas rungtynes žaidė „Jeep“ arenoje, bet prieš „Žalgirį“ vilniečiai kovos jau „Siemens“ arenoje, kurioje maksimalus žmonių skaičius ateinantį sekmadienį taip pat bus nemenkas – 5000.

Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Europos taurė, susitinka: Vilniaus „Rytas“ ir Belgrado „Partizan NIS“
Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr./Europos taurė, susitinka: Vilniaus „Rytas“ ir Belgrado „Partizan NIS“

Visgi prasidėjusiame LKL čempionate iki tokių skaičių kol kas toli. Kviečiame susipažinti su įsibėgėjusių Lietuvos krepšinio pirmenybių lankomumo rodikliais.

Lyderis – „Žalgiris“

Daugelis LKL komandų jau sužaidė po trejas rungtynes namų arenose. Išimtis – tik Kėdainių „Nevėžis-Optibet“ ir „Šiauliai“, savų sirgalių akivaizdoje rungtyniavę po dukart, ir „Neptūnas“, uostamiesčio krepšinio aistruolius džiuginęs net keturis sykius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis