Rinkimų reklamos: nuo interviu su E.Dragūnu iki bandymų „Tik Tok“, bet bangą sukėlė tik „Neliečiamieji“

Iki Seimo rinkimų likus savaitei politikai neriasi iš kailio bandydami sudominti rinkėjus – kas savo nuotraukomis „tapetuoja“ skelbimų stendus, kas kuria vaizdo siužetus iš įžymybių namų apsimesdami žurnalistais, o kas leidžia specialius leidinius apie konkurentus. Viešųjų ryšių specialistai išskyrė įdomiausias šių metų reklamų idėjas, bet įspėja: paskutinę savaitę dar visko gali nutikti.
Rinkiminiai plakatai Lukšiuose
Rinkiminiai plakatai Lukšiuose / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Bendru ekspertų vertinimu, žvelgiant plačiai ir vertinant šią rinkimų kampaniją kitų rinkimų kontekste, kol kas ji dar blankesnė nei 2016-ųjų. ir išskirtinė gal tik tuo, kad yra ypač trumpa, smūginė ir orientuota į greitą rezultatą, o ne ilgalaikę vertę.

O kurių partijų reklama įdomiausia?

Ekspertų vertinimu, įdomus Laisvės partijos bandymas reklamuotis „Tik Tok“, akį traukia „Laisvės ir teisingumo“ vaizdo klipai, gana kokybiškai atrodo konservatorių ir socialdemokratų kampanija, bet vandenį sudrumsti pavyko tik „valstiečiams“, išleidusiems konkurentus juodinantį leidinį „Neliečiamieji“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis