„TikTok“ nėra skirta tik paaugliams. Tiesą sakant, ši vaizdo įrašų dalijimosi programėlė tapo greičiausiai populiarėjančiu visų laikų socialiniu tinklu, o tai taip pat reiškia, kad ji tapo vienu iš greičiausiai populiarėjančių galimų reklamos kanalų.
Šiuo metu vien tik JAV ji turi daugiau nei 30 milijonų aktyvių vartotojų ir pirmąjį šių metų ketvirtį buvo dažniausiai atsisiunčiama socialinių tinklų programėlė. Visa tai reiškia, kad „TikTok“ tikrai yra kažkas, į ką jūsų įmonė turėtų atkreipti dėmesį. Tiesa, „TikTok“ taip pat patraukė JAV vyriausybės dėmesį, kas nėra gera žinia.
Naujausiame „Fox News“ duotame interviu valstybės sekretorius Mike'as Pompeo sulaukė klausimo, ar JAV nori uždrausti „TikTok“ ir kitas Kinijos programėles. M.Pompeo atsakė: „Mes tai labai rimtai svarstome. Mes tikrai tai svarstome“. Supraskite – svarsto programėlės uždraudimą.
Tai nėra pirmas kartas, kai „TikTok“ patenka į JAV valdžios akiratį.
Tai nėra pirmas kartas, kai „TikTok“ patenka į JAV valdžios akiratį. Šių metų pradžioje aš parašiau straipsnį apie tai, kaip Gynybos departamentas paskelbė įspėjimą neatsisiųsti „TikTok“, nes ši programėlė „gali perduoti jūsų lokacijos duomenis, vaizdus ir biometrinius duomenis“ savo motininei Kinijos įmonei, kuri pagal įstatymus negali atsisakyti pasidalyti duomenimis su Kinijos vyriausybe“.