Vaikų darželio atmosfera per D.Trumpo ir J.Bideno debatus: natūrali ar apgalvota?

Po perrinkimo siekiančio Donaldo Trumpo ir Joe Bideno prezidentinių debatų Amerika skelbė ne paramą vienam ar kitam kandidatui, o nusivylimą viskuo, kas vyko ir ką išgirdo. Bet nors D.Trumpas kitaip nei isteriškai diskutuoti galbūt ir nesugeba, J.Bidenas galėjo nenusileisti specialiai.
Joe Bidenas ir Donaldas Trumpas per debatus
Joe Bidenas ir Donaldas Trumpas per debatus / „Scanpix“ nuotr.

Kad varžovai nesutars, buvo, žinoma, aišku jau anksčiau. Tačiau jau per pačius debatus paaiškėjo, kaip bus ginčijamasi.

Bent jau D.Trumpas iš karto pasirinko agresyvų, pertraukinėjimų kupiną stilių, o J.Bidenas, dar bandęs laikytis solidžiau, netrukus ir pats neišlaikė ir garsiai pratrūko: „Žmogau, gal užsičiauptum? Tai taip neprezidentiška.“

Iškart po debatų rodytos apklausos parodė, kad amerikiečiams labiau patiko J.Bideno pasirodymas, kurį palankiai įvertino 48 proc. „CBS News“ kalbintų respondentų. D.Trumpo šou patiko 41 proc. apklaustųjų.

Vis dėlto žodis „patiko“ čia kažin ar tinka. Tas pats tyrimas paliudijo, kad daugiau nei 80 proc. rinkėjų, stebėjusių debatus, jų turinį apibūdino neigiamai – tokią pat nuomonę išreiškė ir respublikonai, ir demokratai.

„Scanpix“ nuotr./Donaldo Trumpo ir Joe Bideno debatai
„Scanpix“ nuotr./Donaldo Trumpo ir Joe Bideno debatai

Galbūt ir nenuostabu. Moderatorius Chrisas Wallace'as nesėkmingai stengėsi suvaldyti situaciją, o tiek D.Trumpas, tiek J.Bidenas labiau kalbėjo ne apie savo pasiūlymus ir požiūrį, o apie varžovo klaidas bei būdą. Ką nors rišlaus išgirsti buvo sunku.

Nusivylimas toks, kad JAV jau įsiplieskė diskusijos, ar nevertėtų keisti prezidentinių debatų formato, o galbūt apskritai atsisakyti šios tradicijos.

Kita vertus, bent jau pastarąjį dešimtmetį taisyklė tokia, kad debatai beveik nieko nebereiškia – amerikiečiai rinkėjai siaubingai susiskaldę ir nuo savojo favorito kairėje ar dešinėje beveik niekada neatsitraukia. Negana to, šiemet kaip niekada mažai neapsisprendusių rinkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis