Žydintis „Žalgiris“: E.Ulanovo kompanijos bėdos ir kas atnešė rekordinę pergalę

Ketvirtadienio vakarą Kaune susitiko dvi pasikeitimų laikotarpį išgyvenančios ekipos. Abi praėjusią vasarą pakeitė ilgamečius vyriausiuosius trenerius, tapusius klubo legendomis, ir į jų vietą pastatė daugiau amerikietiško krepšinio patirties turinčius strategus. Tačiau čia Kauno „Žalgirio“ ir Stambulo „Fenerbahče“ panašumai ir baigėsi. Super solidų bei komandinį žaidimą pademonstravę kauniečiai triuškinti varžovus pradėjo nuo pirmųjų minučių ir pakartojo didžiausią klubo pergalę istorijoje – turkai nušluoti 99:62.

„Žaidi taip, kaip tau leidžia varžovai“, – gan nuvalkiotas posakis apie krepšinį. Tačiau jis labai gerai tinka apibūdinti ketvirtadienio rungtynes bei skirtumus tarp „Žalgirio“ trijų pergalių serijos bei prieš tai buvusių 6 pralaimėjimų. O „Fenerbahče“ kauniečiams leido viską – bėgti į greitą puolimą, sukti savo derinius, atakuoti iš toli ir t.t. Žalgiriečiai mėgavosi žaidimu kartu – net 31 rezultatyvus perdavimas byloja apie puikius komandinius ryšius bei nesavanaudišką puolimą.

Paanalizuokime, kaip buvo susikurti pranašumai puolime, kur klydo „Fenerbahče“ ir kodėl būtent jie atrodo kaip viena iš prasčiausių Eurolygos ekipų.

VIDEO: „Žalgiris“ ir tritaškių rekordas: naujovės, varžovų klaidos bei X faktorius

„Žalgirio“ kūryba ir katės-pelės žaidimas

Norint gražiai dalintis kamuoliu, pirmiausia reikia susikurti pranašumus. Maždaug taip skambėjo M.Schillerio paaiškinimas spaudos konferencijoje, atsakant į klausimą dėl rekordinio rezultatyvių perdavimo skaičiaus bei gražaus komandinio puolimo. Kaip žalgiriečiai juos susikūrė?

Turkai pasirinko tokią gynybos strategiją bandant sustabdyti „Žalgirio“ handoffų (perdavimų iš rankų į rankas) ir pikenrolų (du prieš du) uraganą – dvigubinti M.Grigonį bei keistis ties kitais kauniečių bandymais pulti 2 prieš 2.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis