Elektroninių parduotuvių gudrybės: kodėl nemokamas pristatymas visada yra mokamas

Plunksnelėmis padabintų auskariukų pora padėjo Annai Miceli išsiropšti iš po automobilių. Ilgus metus Miceli dirbo automobilių mechanike, o kartais – ir padavėja vietinėse kavinėse bei restoranuose. Vieną dieną restorano tualete ji rado kažkieno paliktus minėtuosius auskarėlius ir, pasak jos, tai tapo impulsu ryžtis pokyčiams.
Pristatymas internetu
Pristatymas internetu / 123RF.com nuotr.

Susižavėjusi auskariukais, Miceli parsinešė juos namo ir įsigijo medžiagų bei įrankių, kad galėtų pasigaminti tokius pat. Rankdarbius ji įkėlė į „Etsy“ elektroninę parduotuvę, savo prekės ženklą pavadinusi „PrettyVagrant“. 

Tai nutiko 2011 m. Nuo to laiko Miceli pardavė beveik 30,000 savo rankų darbo auskarų ir plaukų aksesuarų iš plunksnų, kuriuos visus namuose surinko savo rankomis. Po poros metų nuo šios naujos veiklos pradžios Miceli metė mechanikės darbą. „Etsy“ suteikė man galimybę dirbti iš namų ir praleisti daugiau laiko su anūkais“, – pasakojo ji. Viskas veikė sklandžiai iki praėjusios vasaros, kai svetainė pradėjo taikyti naują paieškos algoritmą, kuriame pirmenybė teikiama pardavėjams, garantuojantiems nemokamą pristatymą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis