„Quartz“: Kai meilės darbui būna per daug

Kai Steve'as Jobsas 1997 m. po dvylikos metų grįžo į „Apple“, įkurta įmonė buvo praradusi viziją, valdoma padrikai ir atsidūrusi kone ant bankroto slenksčio. Darbuotojų susitikime Jobsas pasidalino savo kovos už prekės ženklu atgaivinimą planu, pabrėždamas vieną būtiną ingredientą: aistrą. „Aistringi žmonės gali pakeisti pasaulį į gera“, – buvo įsitikinęs jis.
Vyras kopia į kalną
Vyras kopia į kalną / 123RF.com nuotr.

Jo aistra darbui ir sugebėjimas ja užkrėsti kitus išgelbėjo įmonę. Tokie įmonių vadovai kaip Jobsas, skleidžiantys didžiulį entuziazmą darbui gali daryti stebuklus, pelnydami kolegų susižavėjimą ir palaikymą, kuris leidžia sėkmingai įgyvendinti idėjas. Vis dėlto aistra turi ir tamsiąją pusę, ir jei darbuotojai nesirūpina, kaip ir kada reiškia savo entuziazmą, pasak neseniai atliktų tyrimų, aistra darbui gali gąsdinti kolegas ar net juos visiškai atstumti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis