Karantinas žlugdo ne visus – „Netflix“ išgyvena aukso amžių

Dėl koronaviruso sukeltos sumaišties pasaulio ekonomika toliau smunka. Ištisos pramonės šakos įšaldytos, o tokios sritys kaip kinas (ir kino teatrai) netenka kelių mėnesių pajamų. Tačiau yra viena su filmų kūrimo sritimi susijusi įmonė, kuri tuo metu, kai žmonės yra priversti likti namuose klesti: „Netflix“.
Spragėsiai ir „Netflix“
Spragėsiai ir „Netflix“ / Charles Deluvio nuotr. /Isaac Quesada nuotr./ Unsplash nuotr.

Neseniai šis transliuotojas paskelbė apie stulbinantį abonentų skaičiaus padidėjimą per pirmąjį 2020 metų ketvirtį. Vien per kovo mėnesį apie 15,8 milijono žmonių visame pasaulyje prisiregistravo, norėdami gauti šios įmonės paslaugas – tai daugiau nei dvigubai daugiau, nei prognozavo „Wall Street“ analitikai.

Trumpai tariant, nepaisant visame pasaulyje augančios finansinės panikos, „Netflix“ džiaugiasi savo visų laikų sėkmingiausiu ketvirčiu. Šis naujų abonentų sprogimas – vienintelė metrika, kuri iš tikrųjų svarbi „Netflix“ – šiai įmonei reiškia netikėtą šuolį.

Visų nuostabai, neseniai šis transliuotojas paskelbė apie stulbinantį abonentų skaičiaus padidėjimą per pirmąjį 2020 metų ketvirtį. Vien per kovo mėnesį apie 15,8 milijono žmonių visame pasaulyje prisiregistravo, norėdami gauti šios įmonės paslaugas – tai daugiau nei dvigubai daugiau, nei prognozavo „Wall Street“ analitikai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų