Kas vyksta su „TikTok“: ar į aklavietę patekęs sandoris pagaliau įvyks?

Naująjį „TikTok“ sandorį, kuriame žaidžia technologijų, verslo, popkultūros, nacionalinio saugumo, tarptautinės konkurencijos ir prezidento Donaldo Trumpo tiesioginio įsikišimo elementai, suprasti gali būti sunku.
„TikTok“
„TikTok“ / Solen Feyissa nuotr./ Unsplash nuotr.

Žemiau pateikiame glaustą šio sandorio santrauką, daugiausia paremtą puikiai parengta išsamia „Wall Street Journal“ ataskaita.

„TikTok“ yra programėlė, užpildžiusi pasaulinę nišą, kurią pražiūrėjo tokie socialinių tinklų gigantai kaip „Facebook“ ir „Twitter“. Ji leidžia kiekvienam vartotojui kurti patrauklų turinį, juo plačiai dalytis su po visą pasaulį pasklidusiais smalsiais žiūrovais ir mainais gauti asmeniškai pritaikytą – ir iš tikrųjų labai priklausomybę sukeliantį – turinį. Ištikimi „Facebook“ vartotojai gali lyginti šį socialinį tinklą su senu „Ford“ sunkvežimiu, o „TikTok“ veikia kaip „SpaceX“ raketa. Net šiek tiek išplaukę programėlės logotipo kontūrai išskiria „TikTok“ iš visų kitų programėlių. „TikTok“ pirmiausia sudomino jaunimą, tačiau 2020 metais išaugęs interneto vartojimas gerokai padidino šios programėlės populiarumą tarp visų amžiaus grupių vartotojų. Toks staigus ūgtelėjimas neliko nepastebėtas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis