Joje J.Pattersonas sėdi prie stalo ir įgarsina intriguojančią pirmąją frazę. Kitame kadre jis žvelgia pro langą, paskendęs mintyse, lyg kokio filmo veikėjas. Pasirodo reklamos tekstas: „Įsivaizduokite, kad jums rašymo kursą dėsto meistras.“
Nesvarbu, kad niekada anksčiau nebuvau skaičiusi J.Pattersono knygų, – užkibau. Mane patraukė ne galimybė gauti praktinių patarimų, kaip rašyti trilerius, o jo pažadas – pažadas papasakoti apie tai, kaip rašytojas tampa magnatu. Bet kuris vidutiniškai gabus autorius gali pateikti instrukcijas, kaip sudėlioti romano schemą. „MasterClass“ žada kai ką daugiau, tiesų kelią į pasaką su laiminga pabaiga – raktą į sunkiai pasiekiamos sėkmės paslaptį.
„MasterClass“ pradėjo savo veiklą 2015 metais, su tik trimis pamokomis – Dustinas Hoffmanas mokė vaidybos, Serena Williams – teniso, o J.Pattersonas – rašymo. Nuo to laiko įmonė augo eksponentiškai, nuo 2012-ųjų iki 2018-ųjų pritraukdama 135 milijonus JAV dolerių rizikos kapitalo. Dabar ji turi daugiau nei 85 kursus devyniose kategorijose. (Pernai ji pridėjo 25 naujus kursus, o šiemet ketina pasiūlyti dar daugiau.) Karantino metu žmonėms pradėjus daugiau laiko leisti namuose, „MasterClass“ abonementų skaičius išaugo, kai kuriomis savaitės jis augo dešimteriopai, palyginti su 2019 metų vidurkiu, ir vartotojai šioje platformoje praleido dvigubai daugiau laiko nei anksčiau šiais metais. Balandį įmonė perėjo nuo individualių kursų už 90 JAV dolerių už vieną pamoką (metinis abonementas su prieiga prie viso turinio kainavo 180 JAV dolerių) prie tik prenumeratos modelio. Šios platformos reklaminiai klipai taip paplito, kad netrukus buvo prikurta jų parodijų, pavyzdžiui, tokių, kur Timothée Chalametas siūlo jus pamokyti apie madą, o Britney Spears siūlo mokyti… kažko.