Linas Ryškus apie patentų peripetijas: nuo „The G-Spot of Vilnius“, „Už Lietuvą, vyrai!“ iki ermitažo kačių

Ar galima užpatentuoti tiesiog savo kūno judesį? O prabangių karstų nuomą padaryti išskirtiniu ir užpatentuotu verslu? Ką iki šiol veikia katės Ermitaže?
Linas Ryškus
Linas Ryškus / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Milijardinės vertės verslo pradžia – kelios poros sportbačių ir studentės sukurtas ženklas už trisdešimt dolerių? Taip, visa tai įmanoma verslo pasaulyje, kur prekinis ženklas – sėkmės garantas.

Jis garantuoja išskirtinumą, atpažįstamumą ir ilgalaikiškumą, o tai leidžia išplėsti savo imperijas visame pasaulyje. Skamba galingai, bet daugelis didžiųjų, dabar jau bendriniais žodžiais tapusių ženklų, prasidėjo labai buitiškai ir juokingai, tikrai nepretenduojant į milijonus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis