Milda Matulaitytė-Feldhausen: ne „korona“ jus nuvarys į kapus, o...

Aišku, kad ne „korona“, nes jos išvis nėra. Valdžia tik demonstruoja savo galią ir nori paversti mus visus galvas nulenkusiais idiotais, klusniai tarnaujančiais jiems.
Milda Matulaitytė-Feldhausen
Milda Matulaitytė-Feldhausen / Asmeninio albumo nuotr.

Ar pastebėjote, jog korona staiga neva „sirgti“ pradėjo įvairiausio plauko žvaigždės bei žvaigždutės ir dabar jos labai garsiai neša „žinutę“ mums visiems (na, tik neaišku kokią). Tiesa, ar girdėjote, kad ligoninės kone perpildytos ir dar porą dienų ir mums viskas, šakės? Apie skiepus tai išvis patylėsiu, žmonės miršta nuo jų, kaip grybai po lietaus (tikrai, tikrai, taip, girdėjau, sakė). Tai va.

Ne korona jus nuvarys į kapus, oi ne korona...

O žinot kas? Ogi jus supantis pasaulis ir – ypač jūsų mylimi rūpestingieji draugai. Aš pasitikiu jūsų sveiku protu ir gebėjimu suvokti ironiją, todėl neabejoju, kad pirmuosius penkis sakinius jūs perskaitėte su teisinga „he, ką ji čia nusikalba“ mina veide. Pirmieji penki sakiniai tėra lengvas atspindys pasiutpolkės, kuri (lyg kas kažkokį nematomą mygtuką paspaudęs būtų) vėl įsisiautėjo aplink mus.

Sąmokslo teorijų kūrėjai, neigėjai, teigėjai, anti-vakseriai, super-man jokia koronė nebaisi-menai ir tokios pačios jų super moterys, žmonės keliantys jūsų vibracijas ir paskaičiuojantys nuo kurio vibracijos dažnio ši liga jums nebepavojinga. Į skafandrus įsisupę piliečiai ir pilietės, mat korona jų tyko kiekviename žingsnyje ir jie (tuo pačiu ir jūs) jau vat tuoj tuoj mirs – visų jų šlovės valanda yra dabar. Ta šlovės valanda, kuria jie su didžiausiu džiaugsmu naudojasi. Bėda tėra viena – jiems nepakanka patiems išeiti iš proto, ne, jie tol nerš ir nenurims, kol nusitemps paskui save visus aplinkinius, išvarydami iš proto ir tuosius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis