Socialinių tinklų specialistas: štai kodėl jaunimas taip pakvaišo dėl „TikTok“

„TikTok“, socialinis tinklas, skirtas jauniems mobiliųjų telefonų vartotojams, 2019 metais buvo antroji dažniausiai atsisiunčiama programėlė visame pasaulyje. 2020 metų liepos mėnesį jis jau buvo užkopęs į pirmąją vietą.
„TikTok“
„TikTok“ / 123RF.com nuotr.

Jis taip pat tapo tikro geopolitinio futbolo kamuoliu. Kinijos kompanijos „ByteDance“ valdomas „TikTok“ kartu su kitomis Kinijai priklausančiomis programėlėmis liepos mėnesį buvo uždraustas Indijoje, šiai šaliai reaguojant į augančią įtampą tarp jos ir Kinijos. D.Trumpo administracija išleido vykdomąjį raštą, draudžiantį „TikTok“ ir Kinijai priklausančiai susirašinėjimo platformai „WeChat“ nuo rugsėjo 15 dienos užsiimti sandoriais Jungtinėse Valstijose. Rugpjūčio mėnesį įmonė, reaguodama į draudimą, pateikė ieškinį D.Trumpo administracijai.

Aš, kaip politologas, studijuojantis socialinius tinklus, domėjausi, kuo „TikTok“ yra unikalus ir kodėl jis taip traukia jaunimą.

Ši programėlė, skirta tik telefonams, leidžia vartotojams nufilmuoti save šokančius ar kvailiojančius muzikos ar sakytinių žodžių fone, ir tada įvairiai modifikuoti vaizdo įrašus pasitelkus platų specialiųjų efektų spektrą. Nepaisant iš pirmo žvilgsnio labai lengvabūdiškos jos prigimties, jaunimas naudojasi šia platforma politinėms žinioms siųsti, politiniams veiksmams koordinuoti ir leisti laisvalaikį internetinėje erdvėje, kurioje beveik nėra suaugusiųjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis