„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Startuoliams svarbiausia planuoti ilgalaikę strategiją. Štai ką reikia daryti

Kai mes su partneriu įkūrėme įkūrė „Okta“, orientavomės į tam tikrą klientų segmentą: mažas ir vidutines įmones, investuojančias į debesijos technologijas.
Strategija
Strategija / Louis Hansel Shotsoflouis nuotr./ Unsplash nuotr.

Tačiau bėgant metams išplėtėme savo veiklą, siekdami įtraukti bet kokias organizacijas, norinčias tapti modernesnėmis – pradedant vyriausybinėmis įstaigomis ir ne pelno siekiančiomis organizacijomis ir baigiant didžiausiomis pasaulio organizacijomis.

Daugelis iš šių klientų naudojasi mūsų technologijomis taip, kaip 2009 metais mes niekada neįsivaizdavome, kad jomis būtų galima naudotis. Mūsų istorija nėra unikali: dauguma startuolių įkūrėjų pradeda vystyti produktą nuo idėjos, skirtos spręsti konkrečią konkrečios grupės problemą. Šie pirmieji klientai yra svarbūs, tačiau vien jų nepakanka ilgalaikiam augimui.

Šią savaitę „Zero to IPO“ laidoje kalbėjomės su „Slack“ įkūrėju ir generaliniu direktoriumi Stewartu Butterfieldu bei „Pigeonly“ įkūrėju ir generaliniu direktoriumi Fredericku Hutsonu apie tai, kodėl jums reikia plėstis į naujas rinkas, jei norite išlikti ir klestėti ilguoju laikotarpiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“