Startuoliams svarbiausia planuoti ilgalaikę strategiją. Štai ką reikia daryti

Kai mes su partneriu įkūrėme įkūrė „Okta“, orientavomės į tam tikrą klientų segmentą: mažas ir vidutines įmones, investuojančias į debesijos technologijas.
Strategija
Strategija / Louis Hansel Shotsoflouis nuotr./ Unsplash nuotr.

Tačiau bėgant metams išplėtėme savo veiklą, siekdami įtraukti bet kokias organizacijas, norinčias tapti modernesnėmis – pradedant vyriausybinėmis įstaigomis ir ne pelno siekiančiomis organizacijomis ir baigiant didžiausiomis pasaulio organizacijomis.

Daugelis iš šių klientų naudojasi mūsų technologijomis taip, kaip 2009 metais mes niekada neįsivaizdavome, kad jomis būtų galima naudotis. Mūsų istorija nėra unikali: dauguma startuolių įkūrėjų pradeda vystyti produktą nuo idėjos, skirtos spręsti konkrečią konkrečios grupės problemą. Šie pirmieji klientai yra svarbūs, tačiau vien jų nepakanka ilgalaikiam augimui.

Šią savaitę „Zero to IPO“ laidoje kalbėjomės su „Slack“ įkūrėju ir generaliniu direktoriumi Stewartu Butterfieldu bei „Pigeonly“ įkūrėju ir generaliniu direktoriumi Fredericku Hutsonu apie tai, kodėl jums reikia plėstis į naujas rinkas, jei norite išlikti ir klestėti ilguoju laikotarpiu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų