Patekti į žiniasklaidos akiratį daugiau nei kelioms dienoms iš eilės buvo nemenkas iššūkis net tokioms svarbioms problemoms kaip rasinė neteisybė ir policijos smurtas. Nors 2020 metų įvykiai kelia nepaprastų iššūkių ir žiniasklaidai, ir visai žmonijai, naujienų tarnybų dėmesio amplitudės susiaurėjimas – reiškinys, kurį aš vadinu „darbotvarkės kompresija“ – siekia dar 2016 metų rinkimus.
Buvęs CBS prezidentas Lesas Moonvesas taip pasisakė apie D.Trumpo kandidatavimą: „Tai gal ir negerai Amerikai, bet velniškai gerai CBS“. Naujienų tinklai akylai sekė ir fiksavo visus D.Trumpo kampanijos vingius ir dėmesys nuo D.Trumpo nė akimirkai nenukrypo nuo to laiko, kai jis laimėjo prezidento rinkimus.
Palyginkime: kai Barackas Obama buvo prezidentas, jo vardas pasirodydavo maždaug viename iš 10 naujienų pranešimų, kuriuos skelbdavo didieji JAV naujienų šaltiniai. Per savo pirmą kadenciją D.Trumpas figūravo maždaug viename iš keturių pranešimų.
Visam šiam straipsniui kaip informacijos šaltinį naudojau „Media Cloud“ „Populiariausios JAV internetinės naujienos 2017“ rinkinį, kuriame yra 32 šaltiniai – pagrindinių šalies laikraščių, interneto svetainių, kabelinių ir nekabelinių naujienų kanalų ir žurnalų interneto tinklapiai. Remiantis „comScore“, „Activate“ ir „Alexa“ duomenimis, šie šaltiniai buvo populiariausi Jungtinėse Valstijose 2017 metais, tarp jų yra ir „The New York Times“, „Fox News“, „Breitbart News“ bei „The Atlantic“.