Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Verslininkai planuoja antram gyvenimui prikelti Elvį Presley. Ar pavyks?

E.Presley, kaip prekės ženklas, pastarąjį dešimtmetį nuvertėjo, bet nauja ambicinga komanda pasiryžusi sugrąžinti rokenrolo karaliui šlovę ir vėl padaryti jo vardą pelningą. 
Elvis Presley
Elvis Presley / „Scanpix“ nuotr.

Gal Elvis Presley ir mirė prieš 43 metus, tačiau neseniai Niujorko centre buvo kuriami planai jį prikelti. Konferencijų salėje „Authentic Brands Group“, už E.Presley licencijavimą ir rinkodarą atsakingos įmonės vadovai diskutavo apie daugelį projektų, kuriuos jie vysto nuo tada, kai 2013 metais perėmė visą su dainininko vardu ir jo generuojamomis pajamomis siejamą kapitalą.  

„Snapchat“ galite rasti „Elvio“ filtrą, kuris suteikia jums dainininko veidą ir papuošia jus jo garsiuoju žvilgančiu švarku. Planuojama išleisti vaizdo įrašą apie E.Presley ir visus jo mylimus gyvūnus populiarioje naminių gyvūnėlių svetainėje „Dodo“ (taip pat galėsite nusipirkti CBD papildyto „Hound Dog“ maisto šunims). Yra filmų ir TV projektų, įskaitant „Agent King“, animacinį serialą, pasirodysiantį „Netflix“ kitais metais.Bendrai su Priscilla Presley kuriamame seriale Elvis bus slaptai dirbantis vyriausybės šnipas. Tarybos generalinis direktorius Jamie Salteris užtikrintai žada, kad kiti metai bus „turbūt sėkmingiausi metai E.Presley istorijoje“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos