Vidutinio amžiaus krizė ir klimaksas: ką gali vyrai ir ko negali moterys?

Klimaksas, menopauzė, andropauzė, vidurinio amžiaus krizė, klimakterinis sindromas – taip įvairiai yra vadinamas jau apie 25-uosius gyvenimo metus žmogaus organizme galintis prasidėti procesas. Lietuvoje jis yra įvardijamas trumpai drūtai – „klimaksas“, ir tikrai nereiškia nieko gero. Tiesa, su vyrais mes esame šiek tiek švelnesni ir šiek tiek elegantiškesni – panašų procesą jų organizme mes vadiname „vidutinio amžiaus krize“, o mintyse iškart piešiame gunktelėjusį (dažniausiai) keturiasdešimtmetį, raudoną poršą ir jauną blondinę šalia. Na, kartais dar pripiešiame ir blizgantį motociklą.
Laikmatis
Laikmatis / 123RF.com nuotr.

Šiaip ar taip, vaizdelis dinamiškas ir gana romantiškas. Na, o apokaliptinį klimakso vaizdelį mes jau piešiame kiek kitaip: nusmurgusi boba, kalnas neaiškaus plauko antiklimaksinių piliulių ir jau panaudotų servetėlių, mat ta moteriškė bus būtinai išraudusi ir prakaituojanti, žodžiu, nebesileiskime į detales – paveikslas tikrai nekoks ir estetinio pasitenkinimo nekeliantis. Juoba, kad su vidutinio amžiaus krize dažnai yra siejama nauja pradžia, o su klimaksu – niūri visa ko pabaiga.

Klimaksais mes švaistomės labai lengvai ir noriai: vos tik kokia pusamžė moteris yra, anot mūsų, ne nuotaikoje ar elgiasi ne pagal mūsų norus, mes jai lengva ranka pripaišome „klimaksą“. Bjauraus, nesukalbamo būdo moteris bus išvis pastovi „klimaksinė“, o moters lyg tarp kitko paklausti, kad „gal jai jau klimaksas“, mūsuose net nėra laikoma blogu tonu. Mat mes visada turime išeitį – jei kuri jautresnė ir įsižeis, mes ją tuojau pat mums įprasta pasyviai agresyvia forma galėsime pašiepti: tu ką, jau visai juokų nebesupranti.

O metu klimaksas atsėlina nepastebimai...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis