7 patarimai, padėsiantys jūsų įmonei išgyventi šį netikrumo laikotarpį ir motyvuoti darbuotojus

Šiandienos pandemijos akivaizdoje metu verslo lyderiai vos spėja spręsti vis naujus klausimus ir nuolat kylančius neaiškumus. Turint galvoje dabar visame pasaulyje tvyrantį netikrumą, bet kuriam verslo savininkui ar verslininkui sunku išlikti pozityviam.
Biuro darbuotojai
Biuro darbuotojai / 123RF.com nuotr.

Tačiau remdamasis savo patirtimi ir verslo patarėjų bei mentorių įžvalgomis, esu įsitikinęs, kad būtent dabar yra idealus laikas grįžti prie verslo lyderystės ir inovacijų pagrindų.

Stebuklingos formulės nėra, tačiau esu tikras, kad vienas svarbiausių dalykų yra sukurti ir palaikyti pozityvią komandos kultūrą, nepaisant visų nežinomųjų.

Mane visada žavėjo tai, kaip, pavyzdžiui, improvizacijų komedija visada mus pralinksmina, kad ir kokia kontroversiška būtų juokų tema. Improvizuojantys komediantai dažniausiai remiasi šiuolaikinės visuomenės kultūra ir rūsčia realybe, bet auditorijai neigiamą temą pristato netikėtu kampu ir pažvelgia į situaciją iš naujos perspektyvos. Štai keli būdai, kaip tokį pat principą galėtumėte pritaikyti savo verslui.

1. Išmėginkite naujoves ir nenustokite mokytis.

Įsitikinkite, kad visi jūsų komandos nariai kiekvieną naują verslo eksperimentą vertina kaip teigiamą mokymosi patirtį, net jei tas eksperimentas ir nepavyksta. Jūs esate jiems pavyzdys, todėl šypsokitės, pateikite teigiamų atsiliepimų ir toliau mąstykite neapsiribodami standartais, kad rastumėte naujų būdų veikti ir sumažintumėte riziką.

Elonas Muskas yra įspūdingas pavyzdys – jis turi plačių žinių ir labai domisi elektrinėmis transporto priemonėmis, žmonių skraidinimu į kosmosą ir naujomis energetinėmis technologijomis. Jis teigia, kad nuolatinis mokymasis yra esminė jo sėkmės dalis, kaip ir motyvacija dar daugiau dirbti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis