Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Bestselerių autorius sumaniai naudojasi „LinkedIn“. Jo geriausi taktiniai patarimai

Jei esate ambicingas įmonės savininkas arba šiuo metu mėginate įtvirtinti savo, kaip profesionalo, reputaciją ir prekės ženklą, „LinkedIn“ gali būti labai geras įrankis sėkmei pasiekti.
Bradas Meltzeris
Bradas Meltzeris / © Luigi Novi nuotr.

Bestselerių autoriui Bradui Meltzeriui ši virtuali platforma ypač patinka, tačiau jis tvirtina, kad būtina mokėti ja naudotis, antraip galite ir nesulaukti tokių rezultatų, kokių tikėjotės. Beje, neseniai pasirodė naujoji šio autoriaus knyga apie pirmąjį nesėkmingą pasikėsinimą į prezidentą Linkolną ir – sutapimas – pirmą kartą apie ją sužinojau „LinkedIn“ tinkle.

Aš paprastai negalvoju apie „LinkedIn“ kaip apie vietą, kur galima sužinoti apie naujas knygas, bent jau tuo atveju, jei jos nėra susijusios su verslu ar profesiniu tobulėjimu. Tačiau jau kurį laiką asmeniškai pažįstu B.Meltzerį, todėl nusprendžiau paklausti jo nuomonės šia tema.

Ilgai kalbėjomės apie jo knygas ir kitą veiklą (daugiau informacijos galite rasti svetainėje Understandably.com). Kaip verslininkas ir įmonės savininkas jis su manimi pasidalijo keletu įdomių minčių apie tai, kokia taktika, jo nuomone, ypač veiksminga „LinkedIn“. Žemiau pateikiu keletą pašnekovo patarimų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos