Gurmaniškų produktų pardavėjai nesiskundžia: ką išleistų restoranuose, lietuviai skirs skanėstams

Uždaryti restoranai, barai, naktiniai ir sporto klubai, kino teatrai, kitos linksmybių ir aktyvaus laisvalaikio vietos daugeliui žmonių sumažino mažų džiaugsmų ir malonumų pasirinkimą. Tačiau akivaizdu, jog vienas jų liko – tai maistas, o neretai – ir gurmaniški, nekasdieniai produktai. Jų ragaudami vasarą kompensavome kelionių troškulį, jiems prieš šventes leidžiame pinigus, kuriuos, ko gero, dalis išleistume restoranuose. Būtent tokias vartojimo tendencijas pastebi gurmaniškais produktais prekiaujančių parduotuvių šeimininkai.
Šventiniai skanėstai
Šventiniai skanėstai / Vida Press nuotr.

Koronavirusas ir toliau sėja įtampą bei nerimą dėl ateities, tačiau, kaip sako 15min pašnekovai, švenčių juk niekas neatšaukė, tad žmonės joms ruošiasi visu tempu. Tai patvirtino trijų ne vienus metus sostinėje veikiančių parduotuvių – „Sapore d'Italia“, „Užupio krautuvė“ ir „Ispaniškas maistas“ – savininkai.

Anot verslininkų, kaip ir kasmet, gurmaniški produktai – nuo prabangių saldumynų, jūros gėrybių iki riebiųjų ančių kepenėlių pašteto fois gras – ir vėl itin paklausūs. Lietuviai juos perka (ar kol kas teiraujasi) ir dovanoms, ir savo šventiniam stalui. Kai kuriuos sezoninius skanėstus, tarkime, autentišką itališką pyragą panettone, kaip ir kasmet raginama užsisakyti iš anksto, kitaip prieš pat šventes neliks.

Įdomu, jog visi pašnekovai sutaria, kad privačių pirkėjų įpročiai, palyginus su priešpandeminiais metais, šiemet beveik nesikeičia, o štai su verslo klientais situacija kiek kita. Vieni pardavėjai išlaikė tokį pat verslo klientų ratą, kiti pastebi didžiulį verslo užsakymų kritimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis