„Kantar“ TV auditorijos tyrimas: 2019 metų rudens projektų apžvalga

Kiekvieną rudenį televizijos kanalai kimba į kovą dėl pozicijų reitingų lentelėje – neretai geras naujo TV sezono startas reiškia ir lyderiavimą bent pusę metų. Tad kaip televizijos rinkos dalyviams sekėsi 2019–2020 m. sezono pradžia?
Televizija
Televizija / 123RF.com nuotr.

2019–2020 m. sezoną didieji TV kanalai pradėjo skirtingu laiku – LRT Televizija startavo pirmoji – Baltijos kelio minėjimu rugpjūčio pabaigoje. TV3 startavo su pasaulio krepšinio čempionatu rugpjūčio 31 d., o LNK sezono pradžią paskelbė rugsėjo 1-ąją.

Kaip matyti, aršiausia kova vyko dėl antrosios vietos, dėl kurios konkuravo LNK ir nacionalinis transliuotojas LRT Televizija, nuosekliai auganti keletą pastarųjų metų ir tapusi rimtu konkurentu komercinėms televizijoms.

„Kantar“/Žiūrėto laiko dalis
„Kantar“/Žiūrėto laiko dalis

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis