Nuo „Ignitis grupės“ iki „Vilvi Group“: TOP 10 per metus pasikeitusių prekinių ženklų

Daugelį metų rinkoje veikiančiai įmonei atsisakyti gerai žinomo pavadinimo ar prekės ženklo nėra lengva. Tokiems žingsniams kompanijos pasiryžta dėl įvairių priežasčių – po susijungimo ar augant eksporto apimtims lietuviškas pavadinimas tampa nepatogus, kartais siekiama atsikratyti neigiamos nuomonės šleifo ar smarkiai išsiplečia įmonės veikla. 15min apžvelgia 10 svarbiausių įmonių pavadinimų ir prekės ženklų pokyčių Lietuvoje per pastaruosius metus.
Pagrindine foto
Pagrindine foto / 15min iliustracija

Turbūt nedaugelis Nepriklausomybės pradžioje turėjusių spalvotą ir tais laikais itin modernų „Gold Star“ televizorių galėtų pasakyti, kad dabar šis prekės ženklas, kaip ir jį valdanti įmonė, vadinasi „LG“.

Kaip ir retas atsimintų, kad „Rimi“ prekybos tinklo pirmtakė Lietuvoje buvo „Ekovalda“, 1995–2000 metais valdžiusi „Eko“ pavadinimo parduotuves.

Dešimtmečius naudoto ir visuomenėje gerai žinomo įmonės pavadinimo bei prekės ženklo keitimas bendrovei yra rizikingas žingsnis. Visgi jei vartotojai pokyčius priima, toks pokytis gali atnešti nemažai naudos – kartu su senu pavadinimu įmonė atsikrato ir senovinio įvaizdžio, neigiamų asociacijų ar pasiruošia pokyčiams.

15min apžvelgia įmonių didžiausius pavadinimų pasikeitimus per metus – nuo 2019 metų rugsėjo iki 2020 metų rugsėjo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis