Turbūt nedaugelis Nepriklausomybės pradžioje turėjusių spalvotą ir tais laikais itin modernų „Gold Star“ televizorių galėtų pasakyti, kad dabar šis prekės ženklas, kaip ir jį valdanti įmonė, vadinasi „LG“.
Kaip ir retas atsimintų, kad „Rimi“ prekybos tinklo pirmtakė Lietuvoje buvo „Ekovalda“, 1995–2000 metais valdžiusi „Eko“ pavadinimo parduotuves.
Dešimtmečius naudoto ir visuomenėje gerai žinomo įmonės pavadinimo bei prekės ženklo keitimas bendrovei yra rizikingas žingsnis. Visgi jei vartotojai pokyčius priima, toks pokytis gali atnešti nemažai naudos – kartu su senu pavadinimu įmonė atsikrato ir senovinio įvaizdžio, neigiamų asociacijų ar pasiruošia pokyčiams.
15min apžvelgia įmonių didžiausius pavadinimų pasikeitimus per metus – nuo 2019 metų rugsėjo iki 2020 metų rugsėjo.